Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 05 stycznia 2015
Imperial Store

Kolejna marka dołączy do grona najemców powstającego na Ratajach centrum handlowego w Poznaniu. Na terenie obiektu swój salon otworzy Imperial Store, który posiada aktualnie 3 salony sprzedaży w Polsce.

Centrum handlowe, którego realizacja jest dopiero na etapie prac nad fundamentami, skomercjalizowano już w ponad 80%. Kolejny salon, który udostępni swoją ofertę klientom obiektu, należy do marki Imperial Store. Sklep otwarty zostanie wraz z rozpoczęciem działalności centrum. Będzie to 4. salon tej sieci w Polsce.

Imperial to włoska marka oferująca ubrania dla kobiet i mężczyzn. Marka została stworzona przez małżeństwo z Bolonii i cieszy się tam dużą popularnością. Zawdzięcza to kreatywnym pomysłom projektantów i nienagannej jakości.  W polskich sklepach sieci obok Imperiala oferta zawiera także modele bardziej casualowej marki Please, która słynie ze spodni i jeansów typu boyfriend.

- Nasze sklepy pojawiły się na polskim rynku modowym ponad rok temu. Obecnie można znaleźć nas w warszawskim Blue City, bydgoskim Focusie oraz łódzkim centrum handlowym, ale w przyszłości planujemy także sklep stacjonarny w nowo powstającej galerii w Poznaniu. Część asortymentu dostępna jest również w butiku online - mówi Joanna Baranowska, przedstawicielka sieci Imperial w Polsce.
Źródło: Imperial Store (JO)