Menu główne
Handlowiec 12.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
O magazynie

  • „Handlowiec” po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku, a trafił do portfolio Biura Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j. w 2005 roku.
  • „Handlowiec” to bezpłatne ogólnopolskie pismo branżowe zajmujące się tematyką centrów handlowych. Magazyn stanowi przegląd najważniejszych wydarzeń związanych z funkcjonowaniem branży w całej Polsce. Serwis informacyjny obejmuje działalność polskich centrów handlowych, w tym wywiady z ekspertami, badania konsumenckie, aktualne trendy i zmiany zachodzące w tym sektorze.
  • „Handlowiec” aspiruje do bycia platformą dialogu i wymiany doświadczeń dla uczestników rynku.
  • Sztandarowym tytułem w portfolio Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" Sp. j. jest „Poradnik Handlowca”, który na rynku ukazuje się nieprzerwanie co miesiąc już 28. rok. Według ostatnich badań prasy handlowej Trade Readership Monitor przeprowadzonych w listopadzie 2020 roku przez firmę AC Nielsen, „Poradnik Handlowca” jest liderem czytelnictwa wśród pism branżowych - link do wyników badań. Na stronie www.poradnikhandlowca.com.pl znaleźć można bieżące informacje skierowane do z pracowników sklepów, sieci handlowych i hurtowni branży FMCG.
  • Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j. ściśle współpracuje z kadrą naukową Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji oraz ekspertami wielu uznanych agencji badawczych.