Menu główne
Handlowiec 07/2017
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
O magazynie

  • „Handlowiec” po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku, a trafił do portfolio Biura Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j. w 2005 roku.
  • „Handlowiec” to bezpłatne ogólnopolskie pismo branżowe przeznaczone dla handlowców i tych, którzy chcą związać się z handlem.
  • „Handlowiec” aspiruje do bycia platformą dialogu i wymiany doświadczeń dla uczestników rynku.
  • Sztandarowym tytułem w portfolio Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j. jest „Poradnik Handlowca”, który na rynku ukazuje się nieprzerwanie już 24 rok. Według ostatnich badań prasy handlowej przeprowadzonych w listopadzie 2016 roku przez firmę AC Nielsen Trade Readership Monitor, „Poradnik Handlowca” jest liderem czytelnictwa wśród pism branżowych - link do wyników badań.
  • Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j. ściśle współpracuje z kadrą naukową Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Instytutu Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji oraz ekspertami wielu światowej klasy agencji badawczych.