Zarządzana przez EPP Galeria Olimpia wzmacnia ofertę modową, gastronomiczną i beauty. W ostatnim czasie obiekt podpisał umowy z trzema markami. W centrum handlowym już niedługo zadebiutuje pierwszy w Bełchatowie sklep Rituals, a klienci będą mogli skorzystać z asortymentu powiększonego salonu NEW YORKER. Ponadto odwiedzający już teraz mogą spróbować tajwańskiej herbaty od Crazy Bubble. Łącznie podpisane umowy obejmują ok. 1600 mkw.
Do grona najemców Pasażu Grunwaldzkiego dołączyło siedem nowych marek, a dwie kolejne przedłużyły współpracę z obiektem należącym do EPP. Łączna powierzchnia objęta umowami najmu to niemal 2900 mkw. To jednak nie koniec zmian – wrocławskie centrum handlowe zakończyło właśnie modernizację fasady. Monochromatyczna kolorystyka dodała obiektowi elegancji i pozwoliła na spójną ekspozycję logotypów najemców.
Mieszkańcy Bydgoszczy właśnie zyskali dostęp do najnowszych trendów modowych dzięki otwarciu nowego salonu Top Secret. Lokal od dziś wzbogacił ofertę CH Focus, zapewniając klientom szeroki wybór stylowych, wysokiej jakości ubrań w przystępnych cenach. To kolejny debiut w Focusie, który jeszcze bardziej podnosi atrakcyjność tego miejsca na mapie zakupowej Bydgoszczy.
Salon Anex Tour pod koniec roku zadebiutuje w Gemini Park Tychy i uzupełni ofertę biur podróży takich jak: Coral Travel, Itaka, Rainbow Tours oraz TUI, operujących na terenie galerii od początku jej istnienia. Natomiast w Gemini Park Bielsko-Biała lokal pod szyldem Anex Tour działa już od 10 października, wzbogacając ofertę touroperatorów, działających na terenie centrum, tj. Itaka, Tui i multibrandowe Twoje Centrum Podróży.
Poznaj na żywo Edzia, mistrza freestyle’u! Już 23 listopada centrum handlowe Reduta zaprasza na wyjątkowe wydarzenie pełne emocji, muzyki i niespodzianek. Podczas eventu wystąpią młode talenty sceny muzycznej i tanecznej, a gwiazdą dnia będzie Edzio Rap! Wspólne zdjęcia, autografy, konkursy z nagrodami od naszych partnerów i niezapomniane występy – tego nie można przegapić!
Wrocławskie centrum handlowe ponownie znalazło się wśród najlepszych tego typu obiektów w Polsce. Jury XV konkursu PRCH Retail Awards po raz drugi z rzędu nagrodziło Wroclavię złotem w kategorii „Obiekt Handlowy Roku – Best Performance”, a także przyznało centrom handlowym Unibail-Rodamco-Westfield (do których należy Wroclavia) trzeci rok z rzędu statuetkę w kategorii „Osiągnięcia ESG roku”.