Galeria Twierdza Kłodzko, zarządzana przez EPP, umocniła swoją pozycję na mapie handlowej południowo-zachodniej Polski dzięki nowo uruchomionej części parku handlowego. Obiekt o powierzchni blisko 4200 mkw., którego komercjalizacja zakończyła się pełnym sukcesem na wiele tygodni przed jego otwarciem, został oddany do użytku 15 maja 2025 r. Portfolio najemców wzbogaciły debiutujące w regionie marki TK Maxx i drogeria dm.
Do grona najemców zarządzanego przez EPP M1 Marki dołączyły trzy firmy – CCC, Well Fitness oraz FDM Fabryka Dobrych Materacy. Równocześnie sieci NEW YORKER i Diverse zdecydowały się na relokację do większych lokali. Powierzchnia najmu objęta wszystkimi kontraktami wyniosła ponad 4 300 mkw., co oznacza zmiany na około 9% całkowitej przestrzeni centrum.
W sercu Krakowa, w Galerii Krakowskiej, rozpoczęła się wyjątkowa podróż przez historię niemieckiej motoryzacji. W dniach od 7 do 24 maja odwiedzający mają okazję, aby z bliska podziwiać ponadczasowe piękno legendarnych modeli Mercedes-Benz – jednej z najbardziej prestiżowych marek samochodowych na świecie.
Odpowiadając na różnorodne potrzeby, Centrum Serenada stawia na dostępność i udogodnienia dla wszystkich odwiedzających, w tym osób neuroróżnorodnych i z niepełnosprawnościami. Najnowsza inicjatywa, realizowana we współpracy z Zespołem Szkół i Placówek „Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących” w Krakowie, to praktyczna nauka samodzielności, odpowiedzialności i bezpiecznego korzystania z przestrzeni publicznej.
W kwietniu oferta HOMEPARK Rawa została rozszerzona o nowe, sezonowe stoisko rowerowe zlokalizowane przed salonem Media Expert. Tymczasowy punkt sprzedaży wpisuje się w strategię zarządzania powierzchniami wspólnymi, wzmacniając funkcję centrum jako lokalnego hubu zakupowego z dynamicznie dostosowywaną ofertą.