Posnania aktywnie angażuje się w działania wspierające kobiety – nie tylko w roli klientek, ale przede wszystkim jako mamy, córki, przyjaciółki i partnerki. W tym roku obiekt włączył się w ogólnopolską kampanię Federacji Stowarzyszeń Amazonki promującą profilaktykę raka piersi i zachęcającą do regularnych badań. Efekt? Dwa tysiące złotych zebranych dzięki zaangażowaniu klientów, setki kobiet uświadomionych w zakresie troski o zdrowie oraz poruszający film przedstawiający historie Amazonek i podkreślający rolę regularnych badań.
W ocenie 36,4% Polaków, w obecnej sytuacji gospodarczej, społecznej i rynkowej w kraju jest za dużo galerii i centrów handlowych. Tak uważają głównie osoby w wieku 45-54 lat, zarabiające ponad 9 tys. zł netto miesięcznie i mieszkańcy miast mających 200-499 tys. ludności. Z kolei dla 46,1% rodaków wciąż nie jest dość tego typu obiektów w Polsce. To przeważnie opinia najmłodszych dorosłych, nieinformujących o poziomie swoich dochodów oraz konsumentów z miast liczących 100-199 tys. osób. Niezależnie od sytuacji zawodowej, większość grup społecznych nie widzi nadmiaru takich placówek. Zwłaszcza dotyczy to studentów i uczniów, dla których mogą być one miejscem pracy.
W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się oczekiwań konsumentów, centra handlowe coraz częściej sięgają po strategie marketingu lokalnego i sentymentalnego. Autentyczność, bliskość, tożsamość miejsca i emocje stają się dziś filarami skutecznej komunikacji z klientem. Drogę tę obrały centra Gemini Park, które z powodzeniem wykorzystują motyw kultowego Fiata 126p oraz pasję do motoryzacji, tworząc angażujące wydarzenia i budując trwałe więzi ze społecznością.
Firma Scallier poinformowała o otwarciu parku handlowego w Pyrzycach, w województwie zachodniopomorskim. Projekt zrealizowany został w ramach partnerstwa strategicznego przez firmę PKB Inwest Budowa jako dewelopera inwestycji oraz firmę Scallier, odpowiedzialną za wybór i akwizycję lokalizacji, kompleksowe wsparcie doradcze, komercjalizację obiektu, jak również proces sprzedaży nieruchomości, który właśnie został wdrożony.
Kampania #Rybniczanie, którą agencja Wnuk Consulting zrealizowała dla centrum handlowego Focus Park w Rybniku na zlecenie Apsys Polska w 2024 roku, została doceniona przez międzynarodowe jury i znalazła się w finale prestiżowego konkursu SOLAL Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingu miejsc na świecie.
Westfield Mokotów od lat redefiniuje pojęcie centrum handlowego – nie tylko jako miejsca zakupów, lecz także przestrzeni estetycznych doświadczeń, inspirujących spotkań i świadomych wyborów. Centrum konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako miejsce kreujące kulturę i modę, podejmując współpracę z Anią Glik – jedną z polskich ilustratorek. Efektem tej współpracy jest mural, który stanowi kolejny wyraz artystycznego zaangażowania centrum.
Do oferty Centrum Handlowego Tulipan dołącza jedna z najbardziej rozpoznawalnych i dynamicznie rozwijających się marek modowych w Polsce – Sinsay. Nowy salon, zajmujący powierzchnię 500 m², zostanie otwarty 31 lipca 2025 roku i będzie zlokalizowany w centralnej części centrum, w bezpośrednim sąsiedztwie salonów Monnari oraz CCC.
Centrum Diagnostyczne Affidea w Galerii Madison w Gdańsku zyskało rezonans magnetyczny nowej generacji, wyposażony w technologię wspomaganą sztuczną inteligencją. Dzięki niemu mieszkańcy Trójmiasta mają dostęp do jeszcze bardziej precyzyjnych badań w znacznie krótszym czasie. Z placówki rocznie korzysta ponad 25 tysięcy pacjentów.