Galeria Północna umacnia swoją pozycję wśród najbezpieczniejszych centrów handlowych w Polsce. W pasażach i na parkingach pojawiły się wyraźne oznaczenia SOS, ułatwiające szybki kontakt ze służbami bezpieczeństwa. Od września klienci mają też dostęp do aż dziesięciu defibrylatorów AED, umieszczonych w widocznych i oznakowanych punktach. Dzięki tym rozwiązaniom Galeria Północna jeszcze skuteczniej dba o komfort i bezpieczeństwo wszystkich odwiedzających.
W stolicy Małopolski, Park Handlowy Zakopianka pisze nowy rozdział swojej historii, w którym główną rolę odgrywają rodzime marki. Zarządzany przez EPP obiekt pozyskał dwóch nowych najemców – Medicine oraz Cukiernię Sowa, a wieloletni partnerzy, m.in. Sinsay, Diverse i 4F kontynuują współpracę i powiększają swoje powierzchnie. Nowe i przedłużone umowy objęły łączną powierzchnię blisko 2100 mkw.
Cztery obiekty handlowe HOMEPARK z portfolio Pradera, zarządzanych przez firmę BNP Paribas Real Estate Poland, uzyskało certyfikaty zrównoważonego budownictwa BREEAM In-Use na poziomie Excellent. Proces certyfikacji, przeprowadzony przy wsparciu doradców z JWA, potwierdził wysoki standard zarządzania i eksploatacji budynków.
Avenida Poznań konsekwentnie rozwija portfolio najemców, odpowiadając na oczekiwania klientów i umacniając swoją pozycję na mapie handlowej regionu. Do grona marek obecnych w centrum dołączył salon sprzedaży międzynarodowego touroperatora Join UP! Polska, a perfumeria Sephora otworzyła się na nowo w odświeżonej odsłonie.
EPP podjął współpracę z Sunbird Solar Solutions, liderem w zakresie zrównoważonych rozwiązań solarnych. W ramach partnerstwa planowana jest instalacja systemów fotowoltaicznych w 13 obiektach handlowych zarządzanych przez EPP. To kolejny znaczący krok w kierunku dekarbonizacji portfela EPP i potwierdzenie zaangażowania obu firm w rozwój odnawialnych źródeł energii oraz odpowiedzialności wobec środowiska. Inicjatywa jest częściowo finansowana kredytem inwestycyjnym udzielonym przez mBank.
Dostępność marek, profesjonalne doradztwo, diagnozy stanu skóry, lekcje makijażu, przyjazne rozwiązania omnichannelowe – kupno tuszu czy perfum jest dzisiaj wyjątkowym doświadczeniem. To właśnie customer experience inspiruje drogerie i perfumerie do remodelingu lokali, tak aby zakupy były pełną wrażeń przyjemnością. W ten trend wpisują się nowo otwarte w Galerii Katowickiej salony takich marek jak Sephora czy Notino, których metamorfozy to zdecydowany krok w kierunku wzmocnienia oferty segmentu beauty.
Innowacyjny, przestronny i skoncentrowany na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń zakupowych – tak wygląda nowy salon 4F, który 22 sierpnia został otwarty w Gemini Park Tarnów. Zmodernizowany sklep to kolejny etap wieloletniej współpracy marki 4F z Gemini Holding oraz odpowiedź na rosnącą popularność segmentu sportowego i modowego w centrum.







.jpg)


_(1).jpg)