Menu główne
Handlowiec 07/2021
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 26 maja 2022
Bing Blue City

Bing ma trzy lata, chodzi do przedszkola i codziennie uczy się czegoś nowego. Spędza też wesołe chwile wśród swoich przyjaciół. W dniach 1-4 czerwca odwiedzi Blue City, by umilić najmłodszym Dzień Dziecka.


 
piątek, 20 maja 2022
powierzchnia handlowa

Z najnowszego raportu międzynarodowej firmy doradczej Cushman & Wakefield pt. „DNA of Real Estate”, poświęconego trendom w zakresie czynszów i stóp kapitalizacji dla najlepszych nieruchomości w Europie, wynika, że otwarcie gospodarek po okresie pandemii wpłynęło pozytywnie na sytuację na rynkach najmu i inwestycyjnym w pierwszym kwartale 2022 r.


 

 
czwartek, 19 maja 2022
dzieci

Centrum Handlowe Rondo wspiera największy bydgoski turniej sportowy dla dzieci.
53. edycja „Białego Misia” powraca do hali sportowej po dwóch latach pandemicznej przerwy.

 
wtorek, 17 maja 2022
chleb

W trosce o swoje samopoczucie coraz częściej wybieramy żywność nieprzetworzoną, bez konserwantów i chemicznych dodatków. W nowe trendy jedzeniowe wpisuje się odbywający się w Blue City już od 15 lat Jarmark Produktów Regionalnych.


 
środa, 11 maja 2022
centrum

Różnorodna oferta, w tym rozrywki, wielokanałowość, lokalność i ekologia to główne wyzwania dla branży centrów handlowych – wynika z raportu „Przyszłość centrów handlowych”

 

 
poniedziałek, 09 maja 2022
foto

W Blue City otwarto nowy sklep spółki LPP. Cropp oferuje modę dla ludzi młodych – kolekcję odzieży damskiej i męskiej oraz akcesoria.


 

 
sobota, 07 maja 2022
galeria

W płockich galeriach należących do Grupy Atrium pojawią się nowi najemcy. Dotychczasowe portfolio Atrium Mosty wzmocnią dwie marki, których otwarcie zaplanowano na koniec wakacji tego roku. Decyzję o  współpracy z Atrium podjęła spółka Jeronimo Martins Polska S.A., będąca właścicielem marki Biedronka – znanego i lubianego dyskontu, który zyskał w ostatnich latach ogromną popularność. W Atrium Mosty zadebiutuje również Forpepe House, marka oferująca szeroki asortyment, w tym odzież, zabawki i artykuły do domu w atrakcyjnych cenach. Umowę z nowym najemcą zawarło także Atrium Płock - już niebawem ofertę galerii wzmocni Świat Książki.


 

 
piątek, 06 maja 2022
centrum

W marcu 2022 r. odwiedzalność centrów handlowych mierzona liczbą klientów  na 1 mkw. powierzchni najmu wyniosła 99,7% w porównaniu do marca 2019 r. Obroty w centrach handlowych w lutym 2022 r. były o 5% niższe w stosunku do lutego 2019 r. W podziale na kategorie produktów najlepsze wyniki odnotowały żywność i usługi. Ich obroty wzrosły odpowiednio o 45,8% i 35,9%, porównując do lutego 2019 r. Najlepsze wyniki osiągnęły największe centra handlowe (powyżej 60 tys. mkw. GLA), gdzie obroty były jedynie 0,3% niższe niż w lutym 2019 r. Z kolei średniej wielkości centra handlowe (20-40 tys. mkw. GLA) odnotowały spadek obrotów o 11,6% w stosunku  do lutego 2019 r.


 

 
środa, 04 maja 2022
galeria wileńska

Przemysł praski na Szmulkach, Praga w piosence, wokół Floriana czy legendarne knajpy Pragi – to tylko część z tematów, które w tym roku poruszą przewodnicy spacerów organizowanych przez Galerię Wileńską. Po ubiegłorocznym sukcesie otwartych wycieczek po Pradze-Północ centrum handlowe 7 maja rozpoczyna kolejną edycję, zachęcając warszawiaków hasłem „Chodź na Pragę”. Po dzielnicy oprowadzać będą ELDO, Jan Emil Młynarski, Witold Szabłowski oraz Rafał Dąbrowiecki – założyciel bloga Butem po Wawie.


 

 
czwartek, 21 kwietnia 2022
Intersport

Prawie połowa ankietowanych (47%) przyznała, że w ciągu minionych 18 miesięcy ich wydatki na zakup sprzętu sportowego wzrosły w porównaniu do czasu sprzed pandemii – wskazują dane z badania Mastercard Sport Economy Index opublikowanego w lutym br. Potwierdzają to również wyniki sprzedażowe sieci INTERSPORT. W samym IV kwartale roku obrotowego 2021/2022 (styczeń – marzec 2022 r.) łączne przychody netto ze sprzedaży wyniosły 61,89 mln zł i były wyższe o 80,5% w stosunku do analogicznego okresu ubiegłego roku. Coraz większe zainteresowanie aktywnym trybem życia przełożyło się na większą sprzedaż w obu kanałach, co skutkowało również otwarciem nowych placówek firmy.


 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 137