Menu główne
Handlowiec 03/2025
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 19 czerwca 2025
inf. prasowa

Posnania aktywnie angażuje się w działania wspierające kobiety – nie tylko w roli klientek, ale przede wszystkim jako mamy, córki, przyjaciółki i partnerki. W tym roku obiekt włączył się w ogólnopolską kampanię Federacji Stowarzyszeń Amazonki promującą profilaktykę raka piersi i zachęcającą do regularnych badań. Efekt? Dwa tysiące złotych zebranych dzięki zaangażowaniu klientów, setki kobiet uświadomionych w zakresie troski o zdrowie oraz poruszający film przedstawiający historie Amazonek i podkreślający rolę regularnych badań.


 

 
czwartek, 19 czerwca 2025

W ocenie 36,4% Polaków, w obecnej sytuacji gospodarczej, społecznej i rynkowej w kraju jest za dużo galerii i centrów handlowych. Tak uważają głównie osoby w wieku 45-54 lat, zarabiające ponad 9 tys. zł netto miesięcznie i mieszkańcy miast mających 200-499 tys. ludności. Z kolei dla 46,1% rodaków wciąż nie jest dość tego typu obiektów w Polsce. To przeważnie opinia najmłodszych dorosłych, nieinformujących o poziomie swoich dochodów oraz konsumentów z miast liczących 100-199 tys. osób. Niezależnie od sytuacji zawodowej, większość grup społecznych nie widzi nadmiaru takich placówek. Zwłaszcza dotyczy to studentów i uczniów, dla których mogą być one miejscem pracy.


 

 
środa, 18 czerwca 2025
inf. prasowa

W obliczu rosnącej konkurencji i zmieniających się oczekiwań konsumentów, centra handlowe coraz częściej sięgają po strategie marketingu lokalnego i sentymentalnego. Autentyczność, bliskość, tożsamość miejsca i emocje stają się dziś filarami skutecznej komunikacji z klientem. Drogę tę obrały centra Gemini Park, które z powodzeniem wykorzystują motyw kultowego Fiata 126p oraz pasję do motoryzacji, tworząc angażujące wydarzenia i budując trwałe więzi ze społecznością.


 

 
środa, 18 czerwca 2025
inf. prasowa

Firma Scallier poinformowała o otwarciu parku handlowego w Pyrzycach, w województwie zachodniopomorskim. Projekt zrealizowany został w ramach partnerstwa strategicznego przez firmę PKB Inwest Budowa jako dewelopera inwestycji oraz firmę Scallier, odpowiedzialną za wybór i akwizycję lokalizacji, kompleksowe wsparcie doradcze, komercjalizację obiektu, jak również proces sprzedaży nieruchomości, który właśnie został wdrożony.

 

 
środa, 18 czerwca 2025
inf. prasowa

Kampania #Rybniczanie, którą agencja Wnuk Consulting zrealizowała dla centrum handlowego Focus Park w Rybniku na zlecenie Apsys Polska w 2024 roku, została doceniona przez międzynarodowe jury i znalazła się w finale prestiżowego konkursu SOLAL Awards. To jedno z najważniejszych wyróżnień w branży marketingu miejsc na świecie.


 

 
wtorek, 17 czerwca 2025
inf. prasowa

Westfield Mokotów od lat redefiniuje pojęcie centrum handlowego – nie tylko jako miejsca zakupów, lecz także przestrzeni estetycznych doświadczeń, inspirujących spotkań i świadomych wyborów. Centrum konsekwentnie umacnia swoją pozycję jako miejsce kreujące kulturę i modę, podejmując współpracę z Anią Glik – jedną z polskich ilustratorek. Efektem tej współpracy jest mural, który stanowi kolejny wyraz artystycznego zaangażowania centrum.


 

 
wtorek, 17 czerwca 2025
inf. prasowa

Już 17 czerwca mieszkańcy Rzeszowa będą mogli celebrować wspólnie z marką otwarcie drugiej kawiarni Starbucks w mieście. Lokal w centrum handlowym Rzeszów Millenium Hall to już znane mieszkańcom smaki napojów, szeroki wybór kaw, a także przepyszne przekąski.


 

 
wtorek, 17 czerwca 2025
Bigstock

Do oferty Centrum Handlowego Tulipan dołącza jedna z najbardziej rozpoznawalnych i dynamicznie rozwijających się marek modowych w Polsce – Sinsay. Nowy salon, zajmujący powierzchnię 500 m², zostanie otwarty 31 lipca 2025 roku i będzie zlokalizowany w centralnej części centrum, w bezpośrednim sąsiedztwie salonów Monnari oraz CCC.


 

 
poniedziałek, 16 czerwca 2025
inf. prasowa

31 maja 2025 r. do grona najemców Centrum Handlowego RONDO w Bydgoszczy dołączył Empik – jedna z najbardziej rozpoznawanych marek konsumenckich w Polsce. Poprzez salony stacjonarne, platformę  oraz  aplikację mobilną, w skali roku zakupy robi ponad 10 milionów klientów.


 

 
piątek, 13 czerwca 2025
inf. prasowa

Centrum Diagnostyczne Affidea w Galerii Madison w Gdańsku zyskało rezonans magnetyczny nowej generacji, wyposażony w technologię wspomaganą sztuczną inteligencją. Dzięki niemu mieszkańcy Trójmiasta mają dostęp do jeszcze bardziej precyzyjnych badań w znacznie krótszym czasie. Z placówki rocznie korzysta ponad 25 tysięcy pacjentów.


 

 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 182