Aktualności
wtorek, 23 grudnia 2014
Media Expert kontynuuje dynamiczną ekspansję, którą zainaugurowano z początkiem roku. W 2014 r. sieć powiększyła się o ponad 120 nowych elektromarketów, a tylko w grudniu miało miejsce otwarcie już 12 punktów sprzedaży. Następny rok Media Expert rozpocznie otwarciem 6 sklepów w styczniu.
- W mijającym roku koncentrowaliśmy się przede wszystkim na rozwoju naszej sieci. W ciągu ostatnich 12 miesięcy zwiększyliśmy ilość nowych elektromarketów o 77 nowych lokalizacji – mamy ich obecnie 316. Ponadto, ponad 50 punktów zostało wyremontowanych lub zrewitalizowanych. Oznacza to, że łącznie, nasi klienci w 2014 roku mogli uczestniczyć w ponad 120 uroczystych otwarciach elektromarketów Media Expert na terenie całego kraju. Dynamikę wzrostu chcemy podtrzymać również w przyszłym roku - informuje Michał Mystkowski, rzecznik prasowy Media Expert.
Równie szybkie tempo co sieć stacjonarnych punktów sprzedaży notuje także sklep internetowy marki. Firma upatruje potencjału handlu w internecie, czego potwierdzeniem są wyniki sprzedaży na mediaexpert.pl. - Jesteśmy obecnie w piku sprzedażowym, ale już dziś widać, że sprzedaż wzrosła o 130% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Co ciekawe, nieco ponad połowa klientów kupujących w naszym sklepie internetowym, korzysta z opcji osobistego odbioru towaru w elektromarketach Media Expert. Staramy się zatem optymalizować synergię obu kanałów sprzedaży - mówi Michał Mystkowski.
Trendem przyszłego roku, oprócz łączenia tradycyjnego oraz internetowego kanału sprzedaży okażą się także, zdaniem rzecznika prasowego Media Expert, duże formaty telewizorów, których polski klient poszukuje coraz częściej.
– Największą dynamikę wzrostową notują formaty 50” i 55”. Wymieniamy popularne dotąd telewizory 32-40 calowe na większe. Wąska ramka i nowoczesny design powodują, że taki sprzęt zajmuje gabarytowo podobne miejsce w naszych salonach, jak modele o przekątnej 40 cali. Notujemy również ogromne zainteresowanie telewizorami z zastosowaną technologią „curved” i może to być hit sprzedaży w 2015 roku - podkreśla Michał Mystkowski. Dodaje też, że niezmiennym zainteresowaniem cieszy się sprzedaż takich urządzeń jak tablety, laptopy, drobna elektronika użytkowa czy AGD. - W kontekście zmian prawa unijnego, ogromnym popytem cieszyły się w 2014 roku odkurzacze o mocy powyżej 1600W - zauważa.
Media Expert to sieć elektromarketów znajdujących się w całej Polsce, która istnieje na rynku od 10 lat i stale się rozwija. Swoim klientom oferuje multimedia, sprzęt RTV i AGD, laptopy, tablety, smartfony i foto, a także rowery i skutery. Ponadto, w razie potrzeby, w sklepach fachowymi poradami służą specjaliści.
Równie szybkie tempo co sieć stacjonarnych punktów sprzedaży notuje także sklep internetowy marki. Firma upatruje potencjału handlu w internecie, czego potwierdzeniem są wyniki sprzedaży na mediaexpert.pl. - Jesteśmy obecnie w piku sprzedażowym, ale już dziś widać, że sprzedaż wzrosła o 130% w porównaniu z ubiegłym rokiem. Co ciekawe, nieco ponad połowa klientów kupujących w naszym sklepie internetowym, korzysta z opcji osobistego odbioru towaru w elektromarketach Media Expert. Staramy się zatem optymalizować synergię obu kanałów sprzedaży - mówi Michał Mystkowski.
Trendem przyszłego roku, oprócz łączenia tradycyjnego oraz internetowego kanału sprzedaży okażą się także, zdaniem rzecznika prasowego Media Expert, duże formaty telewizorów, których polski klient poszukuje coraz częściej.
– Największą dynamikę wzrostową notują formaty 50” i 55”. Wymieniamy popularne dotąd telewizory 32-40 calowe na większe. Wąska ramka i nowoczesny design powodują, że taki sprzęt zajmuje gabarytowo podobne miejsce w naszych salonach, jak modele o przekątnej 40 cali. Notujemy również ogromne zainteresowanie telewizorami z zastosowaną technologią „curved” i może to być hit sprzedaży w 2015 roku - podkreśla Michał Mystkowski. Dodaje też, że niezmiennym zainteresowaniem cieszy się sprzedaż takich urządzeń jak tablety, laptopy, drobna elektronika użytkowa czy AGD. - W kontekście zmian prawa unijnego, ogromnym popytem cieszyły się w 2014 roku odkurzacze o mocy powyżej 1600W - zauważa.
Media Expert to sieć elektromarketów znajdujących się w całej Polsce, która istnieje na rynku od 10 lat i stale się rozwija. Swoim klientom oferuje multimedia, sprzęt RTV i AGD, laptopy, tablety, smartfony i foto, a także rowery i skutery. Ponadto, w razie potrzeby, w sklepach fachowymi poradami służą specjaliści.
Źródło: Media Expert,