W listopadzie firma Cherry rozszerzyła swoją ofertę o „Tenant set” - pakiet analityczny dedykowany najemcom powierzchni w centrach handlowych. Dostarczy on informacji, które mają kluczowe znaczenie dla rozwoju i prowadzenia biznesu każdego aktywnego gracza na tym rynku. Jedną z najciekawszych jego propozycji są raporty „cross shopping”.
Jaki odsetek wszystkich klientów centrum wchodzi do mojego sklepu? Jaka liczba klientów przechodzi przed moją witryną? Jaki odsetek klientów którzy przechodzą przed moja witryna wchodzi do środka? To tylko niektóre pytania na które odpowie „Tenant set“.
Jest on kolejnym produktem w portfolio firmy Cherry. Powstał dzięki wykorzystaniu - opatentowanej przez Cherry - platformy analitycznej Indoor Trax. Dostarcza unikalnych informacji najemcom komercyjnych powierzchni handlowych. Jednakowoż raporty z nowego „setu“ będą niezwykle cenne także dla samych zarządców.
Jednym z najbardziej spektakularnych osiągnieć nowego pakietu są raporty cross shopping, które pokazują współzależności pomiędzy sklepami wybieranymi przez klientów centrum handlowego. Z raportu możemy się dowiedzieć, że np.: 15 proc. klientów którzy odwiedzili sklep sieci H&M podczas tej samej wizyty w centrum weszło do salonu Zara, 10 proc. do Reserved, a 5 proc. do Saturna.
- Tak dokładna analiza ruchu pozwala również, a może przede wszystkim zbudować profil behawioralny każdego klienta - na podstawie informacji o jego aktywności wewnątrz centrum handlowego. Znajomość tego profilu pozwala dostosować ofertę centrum do potrzeb odwiedzających go klientów - mówi Paweł Henke, prezes Cherry Business Performance Management.
Pierwszym Centrum Handlowym w Polsce, które korzysta z nowego pakietu jest CH Riviera w Gdynii.