Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 21 listopada 2014
fot

Duracell — lider w sprzedaży baterii na świecie[1] razem ze Stowarzyszeniem SOS Wioski Dziecięce organizuje kampanię „Moc Uśmiechu”.

Każdy z nas może przekazać swój mały gest wsparcia dla Podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych wspierając kampanię na dwa różne sposoby:

  • Polubić (za pomocą symbolu „like”) wpis poświęcony kampanii „Moc Uśmiechu” na profilu Duracell Polska (Faceobok.com), który zostanie opublikowany 6 grudnia 2014 roku. Za każde polubienie wpisu Duracell przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce złotówkę na budowę boiska sportowego w Kraśniku.

Jesteśmy dumni ze współpracy z marką Duracell, dzięki której wspólnie przekażemy „Moc Uśmiechu” podopiecznym naszego Stowarzyszenia. Dotacja pieniężna pomoże nam promować aktywne formy zabawy, które odgrywają ważną rolę w rozwoju fizycznym i emocjonalnym dzieci. Sport istotnie pomaga w wychowywaniu dzieci z dużym bagażem życiowych doświadczeń: uczy współdziałania w grupie, wytrwałości, a także pozwala uporać się z trudnymi emocjami. Akcja zostanie dodatkowo wsparta przez znane osobistości ze świata kultury i mediów, co, mamy nadzieję, wpłynie bezpośrednio na jej świadomość wśród fanów na Facebook’u i wysokość wsparcia finansowego przeznaczonego na budowę boiska sportowego w Kraśniku - powiedziała Karolina Kamińska ze Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce.

 

  • Za każde opakowanie baterii Duracell Turbo Max zawierające 8 sztuk baterii lub za każde dwa opakowania zawierające 4 sztuki, sprzedane w dniach od 17 listopada do 14 grudnia, Duracell przekaże jedną baterię na rzecz podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Baterie zostaną wykorzystane w zabawkach, które Podopieczni z SOS Wiosek Dziecięcych otrzymają jako prezenty gwiazdkowe w nadchodzące Święta. Marka planuje przekazać do 20 000 baterii.

 

W Boże Narodzenie wszyscy powinniśmy się uśmiechać i mieć powody do radości. Jesteśmy zaszczyceni tym, że możemy wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce i przekazać nieco świątecznej magii jej Podopiecznym. Dzięki zaangażowaniu Fanów na Facebook’u, którzy polubią wpis umieszczony na Fanpage’u Duracell Polska oraz Konsumentów kupujących nasze baterie, dzieci z SOS Wiosek Dziecięcych będą mogły rozwijać się poprzez wspólną, aktywną zabawę z rówieśnikami. Używając baterii Duracell w zabawkach w długie zimowe wieczory i korzystając z boiska sportowego w słoneczne dni roku. Kampanię „Moc Uśmiechu” prowadzimy na kilku rynkach Europy - mówi Anita Boros, przedstawicielka marki Duracell.

 

Duracell jest światową marką nr 1 w sprzedaży baterii1, która od prawie 100 lat dostarcza energii do urządzeń elektronicznych. Oferując Konsumentom najdłużej działającą baterię alkaliczną – Duracell Turbo Max[2] oraz będąc nr 1 marką baterii do zabawek rekomendowaną przez rodziców[3], Duracell ułatwia i zachęca do aktywnej i kreatywnej zabawy.

 

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce – oficjalny partner kampanii, jest największą na świecie międzynarodową organizacją pozarządową zajmującą się zapewnianiem troskliwej opieki rodzinnej potrzebującym dzieciom oraz wsparciem rodzin, będących w trudnych warunkach życiowych. SOS Wioski Dziecięce już od ponad 60 lat dokładają starań, by dzieci dorastały w atmosferze miłości, szacunku i bezpieczeństwa.



[1]Na podstawie danych sprzedażowych Nielsen.

[2] Bateria AA. Dane uśrednione dla wszystkich urządzeń.

[3] Rekomendowana marka baterii. Badanie na grupie 250 rodziców dzieci w wieku 0-15 lat,

użytkowników baterii w ostatnich 12 miesiącach, przeprowadzone w Polsce, w styczniu 2014 roku, przez niezależny instytut badania opinii.