Międzynarodowa marka Mothercare otworzyła kolejny w salon w Polsce. Od 3 listopada zakupy dla najmłodszych można zrobić na poziomie „-1” w warszawskim Centrum Handlowym BLUE CITY.
Marka Mothercare jest obecna już w 54 krajach na całym świecie. Firma wspiera i towarzyszy rodzicom we właściwym i szczęśliwym rozwoju ich dzieci. Jej dewizą jest wiara, że „różnica tkwi w szczegółach”. Dlatego każdy z proponowanych artykułów, od śpioszków poczynając, a na zabawkach dla najmłodszych kończąc, jest doskonale zaprojektowany i przemyślany, aby łączył wygodę, funkcjonalność, nowoczesność i estetykę. Najwyższej jakości materiały i wykonanie stanowią o unikalności marki.
W ofercie Mothercare są ubranka dla niemowląt i dzieci do 10 lat. Ubranka wykonane są perfekcyjnie: z dbałością o szczegóły, z najwyższej jakości materiałów. Każdy produkt zaprojektowany jest tak, by był nie tylko estetyczny i wygodny w użytkowaniu, ale przede wszystkim bezpieczny., Sezonowe kolekcje ubranek czerpią inspiracje z trendów dorosłej mody, ale pozostają wygodne i praktyczne. Dlatego dzieciaki w ubrankach Mothercare wyglądają świetnie i czują się superkomfortowo!
Kąpiel dziecka może być wspaniałą przygodą. Mothercare proponuje wanienki, miękkie, kolorowe ręczniki, funkcjonalne maty do przewijania. Wszystko, co zapewni maluchowi maksimum przyjemności, a jego rodzicom tyle samo komfortu w trakcie mycia.