Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 04 listopada 2014
Marka Mothercare otworzyła kolejny w salon

Międzynarodowa marka Mothercare otworzyła kolejny w salon w Polsce. Od 3 listopada zakupy dla najmłodszych można zrobić na poziomie „-1” w warszawskim Centrum Handlowym BLUE CITY.

Marka Mothercare jest obecna już w 54 krajach na całym świecie.  Firma  wspiera i towarzyszy rodzicom we właściwym i szczęśliwym rozwoju ich dzieci. Jej dewizą jest wiara, że  „różnica tkwi  w szczegółach”. Dlatego  każdy z proponowanych artykułów, od śpioszków poczynając, a na zabawkach dla najmłodszych kończąc, jest  doskonale  zaprojektowany i przemyślany, aby łączył wygodę, funkcjonalność, nowoczesność i estetykę. Najwyższej jakości materiały  i wykonanie stanowią o unikalności marki.

W ofercie Mothercare są ubranka dla niemowląt i dzieci do 10 lat. Ubranka wykonane są perfekcyjnie:  z dbałością o szczegóły, z najwyższej jakości materiałów.  Każdy produkt zaprojektowany jest tak, by był nie tylko estetyczny i  wygodny  w użytkowaniu, ale przede wszystkim bezpieczny., Sezonowe kolekcje ubranek czerpią inspiracje z trendów dorosłej mody, ale pozostają wygodne i praktyczne. Dlatego dzieciaki w ubrankach Mothercare wyglądają świetnie i czują się superkomfortowo!

Kąpiel dziecka może być wspaniałą przygodą. Mothercare proponuje wanienki, miękkie, kolorowe ręczniki, funkcjonalne maty do przewijania. Wszystko, co zapewni  maluchowi maksimum przyjemności, a jego rodzicom tyle samo komfortu w trakcie mycia.