Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 02 października 2014
Lidl

Lidl po raz kolejny wprowadza do swojej oferty produkty klasy premium. Już od 4 października w sklepach sieci, dostępne będą ekskluzywne torebki marki Wittchen. Na sklepowe półki trafi 20 rożnych modeli torebek wykonanych z najwyższej jakości skóry.

- Bardzo cenimy sobie długofalową współpracę z siecią Lidl. Liczymy, że w kolejnych latach będzie się ona sukcesywnie rozwijać i przyniesie owocne efekty dla obu stron. Dzięki wspólnym akcjom marka Wittchen może docierać z produktami najwyższej jakości do szerokiej grupy klientów. W tym roku zdecydowaliśmy się znacznie rozszerzyć współpracę i zaoferować klientom sieci Lidl aż 20 rożnych wzorów torebek wykonanych z najwyższej jakości skóry, z najnowszej kolekcji – podsumowuje Monika Wittchen, wiceprezes firmy Wittchen.

- Lidl na polskim rynku chce konkurować nie tylko ceną, ale także wysoką jakością. Dlatego tak bardzo cieszy nas kolejna odsłona współpracy z marką Wittchen. Wyciągnęliśmy też wnioski z zeszłorocznej akcji, która cieszyła się tak dużym zainteresowaniem – zainteresowaniem przekraczającym nasze oczekiwania. Na obecną odsłonę akcji zapewniliśmy większą ilość torebek w naszych sklepach – zapowiada Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.

Współpraca z marką Wittchen jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii sieci, która zakłada sukcesywne rozbudowywanie oferty o produkty marek z wyższej półki. I tak, w ramach akcji promocyjnych sprzedawane były np. buty sportowe marki Nike i Puma, produkty niemieckiego producenta porcelany Villeroy & Boch, a z okazji Dnia Kobiet na półki sklepów trafiły markowe perfumy i wody toaletowe jak Euphoria Blossom Calvina Kleina czy DKNY Golden Delicious Donny Karan.

Galeria