Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 22 sierpnia 2014
Rossmann kontynuuje działania propagujące poprawę higieny w Polsce

Firma Rossmann działając na rzecz poprawy higieny w Polsce zaprezentowała specjalną ofertę skierowaną do Rodziców tegorocznych pierwszoklasistów szkół podstawowych. Z okazji rozpoczęcia roku szkolnego przygotowano 30.000 tornistrów wyposażonych w wyprawkę szkolną oraz niezbędnik higieniczny.

Akcja jest kontynuacją kampanii społecznej „Akademia Higieny Rossmann”, której pierwsza edycja odbyła się w ubiegłym roku. Wówczas, rozdano 100.000 niezbędników higienicznych wśród uczniów klas 1-3 w szkołach podstawowych w całym kraju.

Skąd pomysł na akcję z tornistrami dla najmłodszych? Od wielu lat firma Rossmann przeprowadza i angażuje się w różne akcje charytatywne i społeczne. Dołączając do każdego naszego tornistra prezent w postaci niezbędnika higienicznego, Rossmann chce działać na rzecz poprawy higieny w Polsce. Zasad przestrzegania higieny powinno się uczyć w domu i w szkole już od najmłodszych lat. Tymczasem badania nawyków higienicznych Polaków nie są optymistyczne - kilkadziesiąt procent z nas nie myje codziennie zębów lub kąpie się tylko raz w tygodniu.