Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 12 sierpnia 2014
Żabka Polska prezentuje wielofunkcyjną aplikację mobilną „Codzienne korzyści”

Żabka Polska po raz kolejny odpowiada nowoczesnym rozwiązaniem na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów. Firma prezentuje darmową aplikację mobilną z funkcjonalnościami, które ułatwią konsumentom zakupy, zaprezentują aktualne promocje, umożliwią stworzenie indywidualnej listy zakupów, oraz wskażą użytkownikowi drogę do najbliższego sklepu Żabka. Narzędzie, dostępne dla wszystkich osób posiadających urządzenia mobilne w systemach IOS lub Android, można pobrać z App Store oraz w Google Play.

Aplikacja mobilna sklepów Żabka podzielona jest na pięć zakładek. Pierwszą z nich jest „Mapa sklepów”, dzięki której użytkownicy mogą sprawdzić, gdzie znajduje się najbliższy sklep Żabka, jaki jest jego zakres usług i godziny otwarcia. Każdy konsument może także wytyczyć najszybszą trasę pomiędzy miejscem, w którym się znajduje, a wybraną placówką. Taka funkcjonalność jest bardzo istotna z perspektywy dynamicznego rozwoju sieci Żabka – dziennie w Polsce otwierane są średnio 2 sklepy firmy. Kolejne placówki powstają po to, by być coraz bliżej klientów i zaoszczędzić im czasu w dokonywaniu codziennych zakupów. Aplikacja umożliwia użytkownikom także ocenianie sklepów oraz sugerowanie miejsc, w których powinny powstać kolejne.

W zakładce „Epokowa oferta” znajdują się szczegółowe informacje dotyczące aktualnie trwającego programu lojalnościowego, nagród dostępnych za uzbierane znaczki oraz warunków uczestnictwa. To jednak nie wszystko: od października, specjalnie dla klientów sieci Żabka, wprowadzona zostanie usługa eZnaczków – dostępna za pomocą telefonu bądź tabletu karta kolekcjonerska, która umożliwi zarówno zbieranie punktów za dodatkowe czynności, jak i zdobywanie bonusowych nagród.

W zakładce „Moje kupony” każdy użytkownik aplikacji ma zgromadzone kupony, które może wykorzystać podczas zakupów w sklepach Żabka. Codziennie, przy starcie aplikacji, użytkownik otrzymuje 3 kupony promocyjne (ważne 24 godziny), spośród których może wybrać i wykorzystać ten, który najlepiej odpowiada na jego potrzeby. Oprócz wspomnianych eBonów jednodniowych, klienci dostaną od Żabki także kupony długoterminowe. Dodatkowe udogodnienie to możliwość przekazywania kodów zniżkowych innym użytkownikom za pomocą wpisania do aplikacji ich adresu e-mail bądź telefonu. Dzięki temu każdy klient sieci będzie mógł podzielić się promocjami ze swoim znajomym. Aby skorzystać z wybranego eBonu, wystarczy pokazać go sprzedawcy przy kasie.

Z myślą o zróżnicowanych potrzebach klientów powstała także zakładka „Promocje”. Każdy użytkownik aplikacji może w niej określić kategorie produktów (np. słodycze, napoje) i rodzaje promocji (np. wielosztuki, na śniadania), które go interesują. Dzięki temu przeglądanie promocji sieci Żabka staje się łatwiejsze. Na indywidualne potrzeby konsumenta odpowiada też zakładka „Lista zakupów”, umożliwiająca stworzenie spisu niezbędnych produktów. Nie dość, że zawsze mamy ją przy sobie, możemy dodatkowo udostępniać nasze zestawienie znajomym. Do listy zakupów można na przykład umieścić produkty promocyjne, które przeglądamy w aplikacji.

– W trakcie projektowania aplikacji kierowaliśmy się przede wszystkim potrzebami klienta. Mechanizm staraliśmy się oprzeć na najlepszych praktykach, dzięki czemu aplikacja jest bardzo intuicyjna i czytelna. Mamy nadzieję, że ułatwi naszym klientom korzystanie z usług sieci Żabka. W przyszłości mamy zamiar nie tylko wprowadzać do aplikacji nowe funkcjonalności, lecz także stworzyć podobne rozwiązania dla Freshmarketu – mówi Maciej Kląskała, Dyrektor s. Wsparcia Projektów i Usług w firmie Żabka Polska.

Powstanie aplikacji wspiera promocja obejmujące kampanię w social mediach (m.in. Facebook, YouTube) i kanałach własnych oraz reklama wykorzystująca narzędzia Google’a.