Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 27 czerwca 2011
Kolporter wyróżniony za jakość obsługi

Sieć saloników prasowych Kolportera otrzymała wyróżnienie w konkursie Retail Awards 2010. Saloniki Kolportera nagrodzono w kategorii Najwyższa Jakość Obsługi Klienta.

Konkurs, organizowany przez Seminars Conferences Consulting, ma na celu promocję najefektywniejszych działań w zakresie rozwoju i zarządzania, marketingu i sprzedaży, obsługi klienta, współpracy biznesowej, a także wspieranie innowacji w funkcjonowaniu firmy/sieci handlowej.

- To wyróżnienie cieszy nas tym bardziej, że od kwietnia 2010 roku prowadzimy w naszej sieci specjalny program „Złoty Klient". Ma on na celu właśnie stałe doskonalenie poziomu obsługi klientów w salonikach prasowych. Nagroda Retail Awards to już kolejne potwierdzenie, że te działania przynoszą efekt. Wcześniej bardzo wysoko pracę naszych sprzedawców ocenili audytorzy firmy Inquiry, którzy w lutym tego roku prowadzili badania „tajemniczego klienta". Stwierdzili, że mamy najlepiej przeszkolony personel - mówi Mateusz Wiśniewski, wiceprezes Kolportera S.A., odpowiadający w spółce za rozwój sieci własnej.

Gala laureatów Retail Awards 2010 odbyła się w czerwcu br. w Warszawie. Partnerem konkursu była Akademia Rozwoju Systemów Sieciowych, którą tworzy zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem zawodowym w takich obszarach jak franczyza, franchising oraz budowa i zarządzanie systemami sieciowymi.