Ruszyła ogólnopolska akcja promocyjna „Stań murem za szkołą twojego dziecka" w sklepach Carrefour, która ma na celu upowszechnianie aktywności fizycznej wśród dzieci, właściwego żywienia, a także wsparcie szkół podstawowych w zakupie sprzętu sportowego. Akcja potrwa do 12 lipca br.
Akcja „Stań murem za szkołą twojego dziecka" polega na zakupie promocyjnych produktów marek Actimel, Activia, Gratka, BoboVita, Bebiko i Żywiec Zdrój. Następnie wyborze szkoły z sąsiedztwa sklepu, w którym dokonano zakupu, do której trafi 1% dochodu ze sprzedaży promocyjnych produktów na zakup sprzętu sportowego. Szansę na wsparcie finansowe ma ponad dwieście szkół w całej Polsce zlokalizowanych w pobliżu sklepów biorących udział w akcji. W drodze głosowania konsumenci wybiorą 87 placówek, które otrzymają dofinansowanie na potrzebny sprzęt sportowy. Dzięki przyłączeniu się do akcji rodzice mają realny wpływ na poprawę zaplecza sportowego szkół podstawowych. Aby wziąć udział w akcji wystarczy kupić promocyjne produkt Actimel, Activia, Gratka, BoboVita, Bebiko i Żywiec Zdrój, zachować paragon, a następnie zagłosować na wybraną szkołę na stronie www.akcjadnc.pl. Akcja trwa od 15 czerwca do 12 lipca 2011r.
- Stań murem za szkołą twojego dziecka" jest elementem międzynarodowych rozgrywek piłkarskich Danone Nations Cup. W tym roku w Polsce, już po raz 12, odbyły się rozgrywki Pucharu Dzieci Danone Nations Cup. Projekt obejmuje 2,5 mln dzieci z 40 krajów na całym świecie. W Pucharze grają drużyny piłkarskie składające się z chłopców i dziewczynek w wieku 11 i 12 lat. W Polsce eliminacje odbyły się w ośmiu województwach. Do półfinałów krajowych zakwalifikowało się 48 drużyn, a finał krajowy rozegrany został w Łodzi 4 czerwca przez 16 najlepszych zespołów. Zwycięzcą została drużyna Młode Lwy Gdańsk, która będzie reprezentowała Polskę podczas międzynarodowego finału Danone Nations Cup w Hiszpanii.
Więcej: www.danone.pl/dnc