Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 14 lipca 2014
Tesco wprowadza nową technologię pakowania drobiu

Dla większości klientów podczas kupowania mięsa na codziennych zakupach najważniejsza jest jego świeżość. Wiedząc to, już 10 lipca Tesco wprowadziło do wszystkich swoich sklepów nowy rodzaj opakowań, dzięki którym bez użycia jakichkolwiek konserwantów drób będzie świeży średnio o 2 dni dłużej niż sprzedawany luzem.

Sprzedaż mięsa w opakowaniach MAP z roku na rok rośnie. Coraz większa grupa klientów docenia wygodę jaką daje tego typu pakowanie. Nie bez znaczenia jest również dłuższa świeżość mięsa. Wszystko to dzięki modyfikowanej atmosferze i mniejszemu dostępowi do tlenu. Nie można również zapomnieć o ochronie i higienie. Szczelne opakowanie gwarantuje iż przenoszone mięso nie zanieczyści innych naszych zakupów i ochroni je przed uszkodzeniami.

Po wprowadzeniu już kilka lat temu opakowań MAP w kategorii mięsa czerwonego, Tesco zdecydowało o wprowadzeniu tej technologii w kategorii drobiu. Już od 10 lipca klienci wszystkich sklepów Tesco będą mogli kupić elementy drobiowe w nowym typie opakowań.

Główne zalety nowych opakowań to:

  • Zabezpieczenie przed utratą wody a wraz z nią wartości odżywczych i witamin
  • Spowolnienie naturalnych przemian chemicznych i przedłużenie terminu przydatności produktu
  • Spowolnienie procesu oksydacji tłuszczy
  • Bariera zabezpieczającą przed różnymi zanieczyszczeniami fizycznymi oraz uszkodzeniami
  • Estetyczny wygląd produktów.