Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 27 czerwca 2014
Carrefour Polska stawia na nowoczesne kanały komunikacji z klientami

Carrefour Polska za pomocą 17 nowoczesnych wielkoformatowych ekranów LEDOWYCH prowadzi w Krakowie dwuwymiarową kampanię reklamową.

Łączenie nośników statycznych z cyfrowymi jest bardzo popularnym rozwiązaniem, stosowanym w wielu kampaniach marketingowych na całym świecie. Z jednej strony reklamy, wyświetlane na monitorach są bardzo szybko zauważalne przez konsumentów, z drugiej strony reklama w formie drukowanej, zwłaszcza w branży handlowej jest nadal bardzo skuteczna.

Przykładem tego mogą być tzw. „gazetki” dystrybuowane na terenie hipermarketów Carrefour, których celem jest zapoznacie klienta z bieżącą ofertą handlową. Nośnik ten od lat cieszy się niesłabnącą popularnością, zwłaszcza wśród dojrzalszych wiekowo klientów.

Połączenie wspominanych kanałów, daje możliwość nie tylko wzmocnienia przekazu, ale również dotarcia do szerszego grona klientów.

„Obecnie klienci przyzwyczajeni są do szybkiego komunikowani się oraz do atrakcyjnej formy przekazu. Tradycyjne nośniki reklamy potrzebują, więc wsparcia w postaci nowoczesnych technologii, takich jak aplikacje mobilne, czy właśnie monitory LEDOWE, aby za ich pomocą dotrzeć również z informacją do młodszego pokolenia, dla którego w naszych sklepach mamy także ciekawą ofertę handlową.” – wyjaśnia Andrzej Bednarz dyrektor regionu Południe w Carrefour Polska

Kampania reklamowa Carrefour prowadzona za pomocą nośników LED składa się z dwóch części. Pierwsza z nich jest spójna z aktualną ofertą handlową, druga natomiast informuje klientów o specjalnych akcjach oraz wyjątkowych ofertach cenowych dostępnych w danej chwili w hipermarketach sieci. Dzięki nowoczesnej technologii przesyłania danych, możliwa jest aktualizacja i zmiana contentu on-line, nawet kilka razy dziennie, dzięki czemu klienci na bieżąco mogą śledzić ofertę handlową firmy.

Obecnie Carrefour coraz intensywniej poszerza swoja ofertę handlową, wprowadzając nowe oraz często trudnodostępne w innych marketach, produkty. Przykładem może być tu seria asortymentu bezglutenowego, a także produkty o obniżonej zawartości cukrów i tłuszczy dla osób dbających o sylwetkę. W hipermarketach Carrefour klienci mogą również znaleźć duży wybór produktów ekologicznych oraz regionalnych. Wartym zwrócenia uwagi są także wędliny wyrabiane w wędzarniach Carrefour. Produkty te powstają w oparciu tradycyjne receptury, dzięki czemu odznaczają się wyjątkowym Samkiem oraz wysoką jakością.

Dzięki połączeniu reklamy drukowanej z reklamą mobilną klienci Carrefour mogą być na bieżąco ze wszystkimi nowościami, jakie firma wprowadza do swoich sklepów. co gwarantuje.