Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 13 czerwca 2014
Dyskont Czerwona Torebka wzbogaca asortyment non-food

Spółka Czerwona Torebka konsekwentnie rozwija koncepcję nowego projektu sklepów dyskontowych. Od początku czerwca klienci Dyskontów Czerwona Torebka mogą skorzystać z rozbudowanego asortymentu non-food, obejmującego m.in. markową odzież i obuwie.

W momencie debiutu rynkowego, oferta non-food Dyskontów Czerwona Torebka opierała się głównie na artykułach przemysłowych, chemii gospodarczej i kosmetykach. Od tego czasu segment niespożywczy dostępny w sklepach ewoluował. Od początku czerwca klienci Dyskontów mogą kupić m.in. odzież i obuwie takich marek, jak: Puma, Adidas, Henderson, Kangaroos, Esotiq, Atlantic czy Gatta. Ponadto w asortymencie sklepów znajdują się drobne artykuły gospodarstwa domowego, zabawki dla dzieci, czy artykuły sezonowe (np. parasole ogrodowe czy zestawy do grilla). W sklepach pojawił się również regał „wszystko za 5 zł”, na którym znajdują się drobne produkty, m.in. artykuły szkolne, akcesoria sportowe i kuchenne.

Rozszerzona oferta produktów niespożywczych będzie dostępna we wszystkich nowo otwieranych sklepach należących do sieci. Od samego początku naszej działalności, asortyment non-food Dyskontów Czerwona Torebka generował dobre wyniki sprzedaży – mówi Paweł Ciszek, Prezes Zarządu spółki Czerwona Torebka – Dlatego podjęliśmy decyzję o rozwinięciu oferty produktów niespożywczych. Staramy się, by segment non-food ewoluował w zgodzie z ogólną strategią asortymentową sieci. Dlatego oferujemy klientom produkty znanych marek w jak najniższych cenach. Jest to widoczne przede wszystkim w ofercie odzieżowej – podkreśla Ciszek.

Dyskont Czerwona Torebka to projekt handlowy Grupy Czerwona Torebka. Obecnie na terenie kraju działa 13 sklepów, m.in. w Gdańsku, Poznaniu, Bydgoszczy, Szczecinie, Gorzowie Wielkopolskim czy Słupsku. Ich oferta składa się wyłącznie z produktów markowych, znanych producentów w cenach jak w hurtowni. Spółka Czerwona Torebka nie wprowadza marki własnej. W Dyskontach dostępne są m.in. artykuły spożywcze, napoje, alkohole, artykuły przemysłowe, chemia gospodarcza i kosmetyki, produkty paramedyczne, a także świeże pieczywo, owoce i warzywa oraz mrożonki. W sklepach należących do sieci, klienci mogą zapłacić gotówką lub kartą płatniczą.