Klienci Tesco już od stycznia minionego roku korzystają z mobilnej wersji strony internetowej Ezakupy, jednak firma widząc rosnące zainteresowanie wśród użytkowników technologii mobilnych, wprowadziła dedykowaną aplikację na smartfony. Rozwiązanie dostępne jest dla telefonów z popularnym systemem Android.
Przy dzisiejszym tempie życia, bardzo ważne jest to, by to sklep dostosował się do swoich klientów i pozwalał im na robienie zakupów w taki sposób, jaki jest dla nich najwygodniejszy. Taką możliwość dają nam Ezakupy i nowa aplikacja mobilna. Dzięki niej klienci mogą zamawiać produkty jadąc autobusem, wracając z wycieczki pociągiem, czy w domu, skanując kody kreskowe na opakowaniach kończących się produktów - mówi Mariusz Nowak, menadżer działu sprzedaży internetowej Tesco. Następnie klient ma możliwość wybrania sposobu odbioru. Może zamówić dostawę na próg domu lub odebrać swoje produkty sam w specjalnym punkcie Zamów i Odbierz przy swoim lokalnym hipermarkecie – dodaje Nowak.
Oprócz klasycznego wybierania produktów i skanowania kodów kreskowych, aplikacja Tesco umożliwia zapisywanie list zakupowych i wysyłanie ich e-mailem. Firma szacuje, że nowa aplikacja przyczyni się do kilkunastoprocentowego wzrostu zamówień mobilnych w usłudze Ezakupy. Obecnie, z aplikacji mogą korzystać użytkownicy smartfonów z systemem Android, zaś do końca maja firma udostępni wersję na system iOS.