Czwartek, 6 marca to wielki dzień dla sieci Stokrotka. Otwarte zostały nowe punkty w Tychach (Dębowa 21, Żwakowska 20, Batorego 23, Niepodległości 188, Św. Anny 7), Bolesławcu (Staszica 75), Swarzędzu (Kórnicka 91), Opolu (Strzelecka 44, Chabrów 117), Poznaniu (Tysiąclecia 30, Jastrzębia 4) i Koziegłowach (os. Leśne 16). Dla klientów przygotowano liczne niespodzianki i promocje, które obowiązują do 8 marca lub do wyczerpania zapasów.
Ponadto Grupa Emperia w 2014 roku chce otworzyć 30 nowych supermarketów Stokrotka.
– Większość nieruchomości pod supermarkety jest zabezpieczona, głównie przez najem – powiedział Dariusz Kalinowski, prezes Emperia Holding. – W I kwartale wyszliśmy na rynek z ofertą franczyzy supermarketu Stokrotka. Liczymy, że w tym roku powstanie 10 sklepów w tej formule. W kolejnych latach zakładamy podobną liczbę – dodał. Spółka będzie rozwijać sieć Stokrotka Market o powierzchni 200-400 mkw. – Sklepów w formacie market w 2014 r. chcemy otworzyć około 20
–powiedział Dariusz Kalinowski. Emperia jest zainteresowana akwizycjami sieci detalicznych. – Dzięki wypracowaniu formatu Stokrotka Market możemy przejmować zarówno lokalizacje o powierzchni 200-400 mkw., jak i większe, do 1.000 mkw. – podkreślił prezes Grupy Emperia.