Niektórzy przedstawiciele branży FMCG w czasie wolnym od obowiązków uprawiają sporty ekstremalne jak np. bieganie maratonów czy himalaizm. Stoi za tym kilka czynników. Po pierwsze, do zdrowia i stylu życia przywiązujemy coraz większą wagę. A ponadto osoby reprezentujące szczebel zarządzający z rywalizacją spotykają się na co dzień. Jest ona ich motywatorem, dlatego chętnie angażują się w inicjatywy, którym towarzyszy współzawodnictwo. Niemała w tym zasługa „Poradnika Handlowca", który od kilkunastu lat wspiera i popularyzuje w środowisku branży FMCG czynne uprawianie sportu, a szczególnie amatorskie biegi długodystansowe, które poprawiają zdrowie fizyczne i kondycję psychiczną. Również na łamach naszego pisma przedstawiamy sylwetki detalistów, dystrybutorów i producentów, którzy amatorsko biegają. Sam prezes naszego Wydawnictwa, Wiesław Generalczyk (kategoria wiekowa M-60) uczestniczył ostatnio w Tokyo Marathon (23.02.2014), który należy do tzw. World Marathon Majors, czyli elity biegów maratońskich zrzeszających oprócz Tokio także Boston, Londyn, Berlin, Chicago i Nowy Jork. Na starcie stanęło ponad 36 tys. osób. Pamiętajmy, że bieganie to sport dla każdego i na całe życie. Biegają dwudziestolatki i siedemdziesięciolatki. I nigdy nie jest za późno, aby spróbować. Zatem – „Czas odejść od komputerów. Czas odreagować stresy. Czas na bieganie”.