Menu główne
Handlowiec 07/2021
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 20 czerwca 2011
50-ty certyfikat Złotego Groszka trafił do Panów Zenona i Piotra Siwulskich

Sieć Groszek wyróżniła już 50 franczyzobiorów tytułem „Złoty Groszek”, przyznawanym za utrzymywanie najwyższych standardów konceptu. Uruchomiony w ubiegłym roku program dedykowany jest partnerom sieci, którym szczególnie zależy na podnoszeniu jakości sklepów i bliższej współpracy handlowej z franczyzodawcą. Pięćdziesiąty certyfikat otrzymała placówka z Łukowicy w województwie małopolskim.

Certyfikat „Złoty Groszek” trafia do franczyzobiorców, którzy efektywnie prowadzą swoje placówki i konsekwentnie realizują standardy wyznaczane przez sieć. Wśród uwzględnianych kryteriów jest m.in. roczny staż współpracy z organizatorem oraz minimum 100 m2 powierzchni prowadzonego sklepu. Ważne jest pełne zachowanie standardów związanych z wizualizacją oraz aranżacją placówki. Franczyzobiorca powinien także korzystać z elektronicznych zamówień przez platformę eHurtownia, głównego dostawcy sieci - spółki Tradis.

- Franczyzobiorcy Groszka to ambitni przedsiębiorcy, którym zależy na podnoszeniu jakości swoich sklepów. Naszą rolą jest im w tym pomagać. Zgodnie z oczekiwaniami wypracowaliśmy nowe narzędzia handlowe, marketingowe i operacyjne spięte w programie „Złoty Groszek”. Dzięki temu możemy wejść na wyższy poziom współpracy. Nowe rozwiązania pozwalają nam wspólnie z franczyzobiorcami podnosić jakość i zwiększać efektywność placówek - mówi Paweł Rozpara, kierownik projektu „Złoty Groszek”.

Certyfikat „Złoty Groszek”, oprócz honorowego tytułu, daje franczyzobiorcom szereg dodatkowych korzyści. Właściciele sklepów otrzymują większe wsparcie marketingowe, szkolenia, dostęp do specjalnych promocji dealowych oraz specjalistyczną opiekę koordynatora. Złote Groszki mogą również, na specjalnych warunkach, korzystać z dedykowanych programów jak Pakiet Producencki, czy program lojalnościowy Bonus Pack. Ponadto zyskują dodatkowe wynagrodzenie ze współpracy oraz dostęp do preferencyjnych warunków handlowych u głównego dostawcy sieci - spółki Tradis.

50-ty certyfikat Złotego Groszka otrzymał sklep prowadzony przez Panów Zenona i Piotra Siwulskich w miejscowości Łukowica (woj. małopolskie). Obecnie kolejny sklep firmy Siwulski jest na etapie dostosowania do wymogów Złotego Groszka.

 

Galeria