Żabka Polska w 2013 roku otworzyła rekordową liczbę 460 placówek (w tym 240 sklepów Żabka i 220 Freshmarket). Spółka rozwijała sieci organicznie i poprzez liczne inwestycje przejmując w mijającym roku sklepy aż 5 sieci handlowych.
- Zgodnie z naszą strategią rozwoju osiągnęliśmy założony wzrost liczby placówek i obecnie zarządzamy sieciami o łącznej liczbie ponad 3300 sklepów. W mijającym roku byliśmy najbardziej aktywną pod względem akwizycji firmą na rynku, przejmując sklepy sieci handlowych: Agap, Torg, PS Food, Dobry Wybór oraz Społem Zabrze. Ważną zmianą w percepcji naszych marek przez Klientów było wprowadzenie możliwości zakupu produktów w wielosztukach, dzięki czemu zwiększyliśmy wolumen sprzedaży i obniżyliśmy ceny o ponad 20 procent. Cały czas inwestujemy w rozwój logistyki, w połowie roku otworzyliśmy kolejne Centrum Logistyczne w Nadarzynie (k. Warszawy). Mimo trudnego rynku, szczególnie w pierwszym półroczu w 2013 roku, zwiększyliśmy przychody ze sprzedaży o około 20% - mówi Jacek Roszyk, Prezes Zarządu Żabka Polska.
Spółka Żabka Polska zamierza w 2014 roku otworzyć kolejnych 600 placówek w całej Polsce i już teraz prowadzi aktywną rekrutację osób, które chcą podjąć współpracę z firmą w ramach sieci Żabka lub Freshmarket. Firma rozwija się także dzięki programowi „Sklep za czynsz", w ramach którego możliwe jest podpisanie długoterminowej umowy i wynajęcie swojego punktu handlowego firmie Żabka Polska. Dzięki 15-letniemu doświadczeniu oraz skutecznej strategii sprzedażowej firma może pochwalić się obecnie dotarciem do ponad 8 milionów Polaków, którzy mają mniej niż 300 metrów do najbliższej placówki z logo Żabki lub Freshmarketu. W ciągu najbliższych 4 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące nowych sklepów.