Sieć sklepów SPAR rozpoczęła świąteczno-noworoczną kampanię reklamową promującą sklepy i ofertę sieci. Spoty reklamowe pojawią się w paśmie popołudniowym i wieczornym lokalnych ośrodków TVP kilku polskich miast.
Spoty zostaną wyemitowane w regionalnych ośrodkach TVP Rzeszów, Kraków, Katowice, Gorzów Wielkopolski oraz Zielona Góra w godzinach popołudniowych o godzinie 18.30 oraz wieczornych o godzinie 22.00. Podczas kampanii trwającej blisko miesiąc zostanie wyemitowanych 56 spotów reklamowych.
- Kampania jest uzupełnieniem naszych aktualnych działań promocyjnych i reklamowych - tłumaczy Roman Materna, Dyrektor Marketingu SPAR Polska - Zdecydowaliśmy się na media lokalne, ponieważ docierają one bezpośrednio do odbiorców zamieszkujących treny naszych klientów franczyzowych, jak i do potencjalnych partnerów biznesowych, którzy chcieliby rozwijać się razem z nami. Jesteśmy przekonani, że kampania przyniesie zakładane efekty i dodatkowo zwiększy świadomość marki SPAR wśród polskich konsumentów - podsumowuje Roman Materna.