13 grudnia br. to wyjątkowy dzień dla Carrefour Polska – tego dnia firma otworzyła już 400. sklep franczyzowy w Polsce i 100. w Warszawie. To bardzo duży sukces Carrefour, biorąc pod uwagę, że sieć handlowa intensywnie rozwija swoją ofertę franczyzową zaledwie od 3 lat.
Sukces zaledwie w trzy lata
400 sklepów to duża liczba, lecz Carrefour Polska na pewno na niej nie poprzestanie. W ciągu 3 lat dynamicznego rozwoju udało się firmie opracować koncept franczyzowy, który jest dostosowany do potrzeb polskiego klienta.
– Jestem dumny, że w ciągu zaledwie 3 lat udało nam się wspólnie z naszymi partnerami zbudować fundamenty franczyzy Carrefour w Polsce. 400. sklep franczyzowy w Polsce i 100. w Warszawie to dla Carrefour Polska bardzo duże święto. Na pewno nie osiądziemy jednak na laurach, pozostało jeszcze wiele do zrobienia. To dopiero początek naszej drogi. Wierzę, że razem z naszymi partnerami z roku na rok będziemy rozwijać się coraz bardziej – mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska. – Udało nam się zdobyć zaufanie naszych franczyzobiorców, gdyż oferta Carrefour spełnia ich oczekiwania. Utrzymujemy lojalność naszych partnerów, wyprzedzając ich potrzeby i zapewniając im kompleksowe wsparcie. Cały czas trzymamy rękę na pulsie. Słuchamy klientów, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia – dodaje Francois Vincent.
Wielu franczyzobiorców Carrefour nie poprzestaje na jednym sklepie
Właściciel 400. sklepu franczyzowego Carrefour w Polsce i 100. w Warszawie nie poprzestał na jednej placówce, to już jego trzeci Carrefour Express. To najlepszy dowód, że koncept franczyzowy sieci odpowiada na oczekiwania właścicieli małych sklepów, oferując im to, czego oczekują ich klienci. Wielu franczyzobiorców Carrefour nie ogranicza się do jednej placówki handlowej, ale zadowoleni z partnerskiej współpracy otwierają kolejne. Jubileuszowy sklep Carrefour położony jest w bardzo dobrej okolicy, w samym centrum stolicy. Nowa placówka handlowa ma nowoczesny wystrój oraz gwarantuje klientom odpowiednio dostosowany do ich potrzeb asortyment. 400 sklep działa pod pomarańczowym logo Carrefour Express convenience. Ten typowo miejski koncept franczyzowy bardzo dobrze odpowiada na potrzeby podróżnych, którzy zwiedzając ciekawe miejsca, poszukują smacznych przekąsek, aromatycznej kawy czy świeżych soków. Carrefour Express convenience cieszy się także uznaniem wśród pracowników firm, którzy w trakcie krótkiej przerwy poszukują szybkiej i świeżej przekąski. Sklepy te są w 100 proc. samoobsługowe i oprócz produktów pierwszej potrzeby oferują dodatkowe usługi np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Carrefour Express convenience to koncept franczyzowy opracowany w taki sposób, aby osoby, które nie miały wcześniej doświadczenia w handlu, mogły z sukcesem prowadzić własny sklep.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich, ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 m2, sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów w małych miastach i na terenach wiejskich – jest nią Globi. Obecnie w ramach sieci Carrefour w Polsce działa już 400 sklepów franczyzowych.