Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 09 grudnia 2013
Laureaci z Zarządem Grupy Eurocash

7 grudnia w salonie firmowym Skody w Poznaniu przy ul. Kowalewickiej uroczyście wręczono kluczyki do 20 ze 100 samochodów marki Skoda Citigo. Tak zakończył się pierwszy etap największej akcji promocyjnej w historii polskiego handlu detalicznego. Bierze w niej udział około 10 000 sklepów w całej Polsce. To placówki handlowe współpracujące z Grupą Eurocash, należące do sieci: abc, Delikatesy Centrum, Euro Sklep, Gama, Groszek i Lewiatan. Aby stać się szczęśliwym posiadaczem kompaktowego, miejskiego samochodu Skoda Citigo wystarczyło zrobić zakupy w wybranych sklepach na kwotę minimum 10 zł. Wśród zakupionych produktów musiały znaleźć się przynajmniej trzy objęte loterią w danym okresie czasu. Dla ułatwienia produkty biorące udział w konkursie oznaczone były specjalnym logo promocyjnym, dodatkowo można je było zobaczyć w folderze dostępnym na terenie sklepów. Po dokonaniu zakupów wypełniony kupon loteryjny wraz z paragonem wrzuconym do urny w sklepie brał udział w losowaniu. Sobotnią uroczystość wręczenia kluczyków zwycięzcom zaszczycili swą obecnością przedstawiciele najwyższych władz Grupy Eurocash: Prezes Zarządu Luis Amaral oraz Członkowie Zarządu: Katarzyna Kopaczewska, Pedro Martinho oraz Carlos Saraiva. Obecnie trwa druga edycja „Megaloterii po sąsiedzku" - kolejne samochody czekają zatem na klientów, którzy dokonają zakupów w wybranych sklepach. Do wygrania pozostało jeszcze 80 samochodów. Zasady „Megaloterii po sąsiedzku" oraz lista pierwszych 20 szczęśliwców znajdują się na stronie internetowej: www.megaloteria.tv

Galeria