16 -18 listopada br. tradycyjnie w hotelu „Orle Gniazdo” w Szczyrku odbyła się konferencja Drogerii Jasmin.
W sobotnie popołudnie zespół koordynatorów Jasmin i zainteresowani franczyzobiorcy mogli zapoznać się z praktycznym zamówieniem towaru przez internet, uczestniczyć w szkoleniach m.in.: komunikacja interpersonalna czy merchandising.
Część producentów przygotowało specjalne stoiska, gdzie w przyjaznej atmosferze klienci mogli zapoznać się z nowościami, zbadać kondycję skóry, włosów i dokonać wyboru najodpowiedniejszych kosmetyków. Szkolenia produktowe odbywały się na zasadzie warsztatów.
Natomiast niedziela była dniem targowym. 45 firm przygotowało specjalne oferty. Został stworzony również katalog targowy, by franczyzobiorcy mogli jak najlepiej skomponować zamówienia z uwzględnieniem Świąt i wzmożonego ruchu klientów.
A poniedziałek był dniem prezentacyjno-szkoleniowym Jasmin. Zarząd podsumował działalność firmy w 2013 r. i przekazał propozycje współpracy na 2014 r. W konferencji uczestniczył prezes Krzysztof Gradecki i dyrektor Janusz Krupa.