19 października br. Grupa Eurocash zorganizowała w Warszawie Targi Franczyzowe. W ich trakcie swą ofertę, skierowaną do niezależnych handlowców, prezentowały cztery sieci związane z portugalskim dystrybutorem: abc, Delikatesy Centrum, Groszek, Lewiatan. Otwierając Targi, Członek Zarządu Grupy Eurocash Pedro Martinho zwrócił uwagę na pozycję, jaką odgrywa Grupa Eurocash w polskim handlu. To obecnie po Jeronimo Martins Polska (sieć dyskontów Biedronka) drugi gracz na rynku. Obroty Grupy za ubiegły rok wyniosły ponad 16 mld zł. Eurocash we współpracy stawia na małe i średnie formaty sklepów, w rozwoju których widzi szansę na zatrzymanie trwającej od kilku lat ekspansji dyskontów. Przedstawiciele czterech sieci franczyzowych w formie kilkuminutowych wystąpień prezentowali zalety swoich sieci, usiłując przekonać do ich wyboru zaproszonych na Targi niezależnych handlowców. Konferansjerem prowadzącym imprezę był redaktor Maciej Kurzajewski. Targi zakończył występ znanego zespołu muzycznego Perfect. Tytuły Wydawnictwa Generalczyk: „Poradnik Handlowca", „Handlowiec" oraz „Poradnik Restauratora" były patronem medialnym Targów.