We wrześniu Carrefour otworzył aż 15 nowych sklepów Carrefour Express i Globi należących do sieci franczyzowej. Nowe placówki handlowe powstały m.in. w małych miejscowościach, takich jak Sobolew i Stromiec, a także w Warszawie, w pobliżu Dworca Centralnego.
Osiągnięcie sukcesu w biznesie jest łatwiejsze, kiedy u boku ma się silnego, stabilnego i doświadczonego partnera. Dla właścicieli małych sklepów spożywczych jest nim Carrefour Polska, ponieważ oferuje partnerom unikatowy koncept franczyzowy, w centrum którego znajdują się potrzeby klienta. Dzięki ofercie franczyzowej Carrefour umacnia swoją pozycję na rynku i stale zdobywa zaufanie nowych franczyzobiorców, którzy przystępują do sieci. Dodatkowo liczni partnerzy - zachęceni wzrostem rentowności własnych sklepów - otwierają swoje kolejne placówki pod logo Carrefour Express i Globi. Skutkuje to stałym wzrostem liczby sklepów franczyzowych należących do Carrefour - we wrześniu ich liczba powiększyła się aż o 15 nowych placówek, a w sumie działa już ponad 380 sklepów Carrefour Express i Globi na terenie całego kraju.
- Prawdziwa franczyza to nie tylko niższe ceny dostaw i szyld sklepu, lecz dużo więcej. Propozycja franczyzowa Carrefour jest ofertą kompleksową. Wspieramy naszych franczyzobiorców przez cały okres trwania umowy i stale zapewniamy im pomoc we wszystkich aspektach zarządzania sklepem. Partnerska franczyza Carrefour opiera się na współpracy i wzajemnym zaufaniu - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek Zarządu Carrefour Polska.
Oferta franczyzowa Carrefour jest odpowiedzią na sytuację na rynku małych sklepów spożywczych, które mimo wielu atutów potrzebują wsparcia silnego, doświadczonego partnera. Koncept franczyzowy Carrefour dostosowany jest do lokalnego rynku, dlatego nowe sklepy otwierane są zarówno w dużych miastach, jak i na terenach wiejskich. Eksperci Carrefour nieustannie analizują sytuację na rynku, doskonaląc model partnerskiej współpracy franczyzowej. Carrefour modernizuje wyposażenie sklepów, rozbudowuje nowoczesny system informatyczny oraz na bieżąco dostosowuje asortyment do oczekiwań klienta. Koncept zmienia się stosownie do wymagań rynku, partnerów biznesowych oraz klientów. W centrum zainteresowania Carrefour zawsze pozostaje klient.
Carrefour w Polsce od 2010 roku intensywnie rozwija swój koncept franczyzowy. Obecnie działa już ponad 380 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express i Globi. Każdego miesiąca otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. We wrześniu nowe sklepy franczyzowe należące do sieci powstały m.in. w Warszawie, Krakowie, Zawierciu oraz w małych miejscowościach, takich jak Sobolew i Stromiec.