Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 16 września 2013
Eurocash

Eurocash inwestuje w rodzinne biznesy i daje kolejne narzędzie do rozwoju lokalnym przedsiębiorcom. Dzięki największej w historii polskiego handlu „Megaloterii - po sąsiedzku" obejmującej niemal 10 000 sklepów Eurocash chce zapewnić przewagę konkurencyjną właścicielom sklepów franczyzowych.

W „Megaloterii - po sąsiedzku", która rozpoczęła się 2. września, weźmie udział większość sklepów abc, Delikatesy Centrum, Lewiatan, Groszek, Gama oraz Euro Sklep. Wystarczy, że konsument na codzienne zakupy wyda jedynie 10 złotych i jednocześnie na paragonie znajdą się co najmniej 3 produkty promocyjne ze specjalnego katalogu loterii. Co miesiąc do wygrania dla konsumentów jest 20 samochodów Skoda Citigo. „Megaloteria - po sąsiedzku" będzie wspierana ogólnopolską kampanią telewizyjną.

- Konsument woli kupować blisko domu, w sklepie, do którego ma zaufanie i jest do niego przywiązany. Lokalnym sklepom często brakuje jednak nowoczesnych narzędzi marketingowych do walki na konkurencyjnym rynku. „Megaloteria - po sąsiedzku" Grupy Eurocash jest więc z jednej strony odpowiedzią na potrzeby konsumentów, a z drugiej strony daje właścicielom sklepów efektywne narzędzie do zdobywania przewagi na lokalnym rynku. To początek długofalowej inwestycji promocyjnej we wspieranie lokalnych sklepów w Polsce - mówi Luis Amaral, prezes Grupy Eurocash.

Franczyzobiorcy niemal 10 000 sklepów biorących udział w promocji otrzymają pełne wsparcie akcji również w samym sklepie, w tym niezbędne materiały promocyjne oraz logistykę.

- To właśnie dzięki synergii działań wszystkich sieci franczyzowych Grupy Eurocash nasi franczyzobiorcy mogą wziąć udział w największej w historii polskiego handlu detalicznego akcji promocyjnej, bez efektu skali nie byłoby to możliwe - dodaje Pedro Martinho, członek zarządu Grupy Eurocash.