Sieć supermarketów Intermarché została oficjalnym sponsorem koszykarskiej reprezentacji Polski, która przygotowuje się do EuroBasketu na Słowenii.
Intermarché, to marka doskonale znana kibicom koszykówki w całej Polsce. Jest tytularnym sponsorem Pucharu Polski Intermarché Basket Cup. Ponadto firma wspiera również mistrzów Polski - zespół Stelmetu Zielona Góra.
- Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że sieć Intermarché postanowiła rozszerzyć swoją współpracę z koszykówką. Tym razem marka będzie wspierać najwyższy możliwy poziom rywalizacji, czyli reprezentację Polski. Dla nas to potwierdzenie, że kadra ma spory potencjał, nie tylko sportowy, ale też marketingowy - mówi Dariusz Pućka, dyrektor marketingu w Polskim Związku Koszykówki.
- Podjęcie współpracy z reprezentacją Polski to nasz kolejny krok w kierunku większego związania się z dyscypliną, która z roku na rok zyskuje coraz liczniejsze grono sympatyków. Intermarché od lat wspiera polską koszykówkę. Sieć znacznie przyczyniła się do osiągnięcia sukcesu basketu w Zielonej Górze, a od dwóch lat wspiera rywalizację klubów w Pucharze Polski nadając tym rozgrywkom nową formułę. Teraz nastał czas na reprezentację, która posiada ogromny potencjał i duże szanse na zdobycie medalu podczas zbliżających się Mistrzostw Europy – mówi Janusz Jasiński, pełnomocnik Zarządu Grupy Muszkieterów, która zarządza supermarketami Intermarché i Bricomarché.