Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 29 sierpnia 2013
intermarche

Sieć supermarketów Intermarché została oficjalnym sponsorem koszykarskiej reprezentacji Polski, która przygotowuje się do EuroBasketu na Słowenii.

Intermarché, to marka doskonale znana kibicom koszykówki w całej Polsce. Jest tytularnym sponsorem Pucharu Polski Intermarché Basket Cup. Ponadto firma wspiera również mistrzów Polski - zespół Stelmetu Zielona Góra.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że sieć Intermarché postanowiła rozszerzyć swoją współpracę z koszykówką. Tym razem marka będzie wspierać najwyższy możliwy poziom rywalizacji, czyli reprezentację Polski. Dla nas to potwierdzenie, że kadra ma spory potencjał, nie tylko sportowy, ale też marketingowy - mówi Dariusz Pućka, dyrektor marketingu w Polskim Związku Koszykówki.

- Podjęcie współpracy z reprezentacją Polski to nasz kolejny krok w kierunku większego związania się z dyscypliną, która z roku na rok zyskuje coraz liczniejsze grono sympatyków. Intermarché od lat wspiera polską koszykówkę. Sieć znacznie przyczyniła się do osiągnięcia sukcesu basketu w Zielonej Górze, a od dwóch lat wspiera rywalizację klubów w Pucharze Polski nadając tym rozgrywkom nową formułę. Teraz nastał czas na reprezentację, która posiada ogromny potencjał i duże szanse na zdobycie medalu podczas zbliżających się Mistrzostw Europy – mówi Janusz Jasiński, pełnomocnik Zarządu Grupy Muszkieterów, która zarządza supermarketami Intermarché i Bricomarché.

Galeria