Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 11 lipca 2013
Stokrotka

Sieć Stokrotka wdraża nową strategię rozwoju swoich sklepów, której efektem jest uruchomienie własnej sieci logistycznej oraz zmiana wyglądu supermarketów. Centrum dystrybucji powstałej na początku lipca sieci logistycznej zostało uruchomione w Teresinie pod Warszawą. Inwestycja ma za zadanie umożliwić sprawną i szybką dostawę towarów do 8 magazynów regionalnych znajdujących się na terenie całego kraju. - Decydując się na uruchomienie własnego systemu logistycznego, zwiększamy niezależność naszej sieci supermarketów. Dzięki temu możemy mieć większy wpływ na ceny oraz jakość oferowanego asortymentu, czyniąc tym samym naszą ofertę bardziej atrakcyjną dla obecnych i przyszłych klientów - powiedział Dariusz Kalinowski, prezes spółki Stokrotka. - Realizując nową strategię rozwoju supermarketów Stokrotka zamierzamy ugruntować naszą pozycję czołowego gracza na rynku - dodał. Magazyn centralny o powierzchni blisko 27 000 mkw. wyposażony został m.in. w ponad 5000 mkw. chłodni umożliwiających utrzymanie trzech zakresów temperatur do osobnego składowania nabiału, mięsa oraz owoców i warzyw. Pojemność hali wynosi 32 000 miejsc paletowych, a do jej obsługi zatrudnionych zostanie docelowo ponad 400 osób. Modyfikacji poddany zostanie również wygląd supermarketów Stokrotka. Nowe logo sklepu wciąż nawiązuje do kwiatu stokrotki, jednak podkreśla szereg zmian, które mają sprawić, że sieć będzie postrzegana jako bardziej nowoczesna i przyjazna klientom. Nowa organizacja sal sprzedaży, ekspozycja produktów oraz zwiększenie asortymentu o produkty gotowe do spożycia oraz poddane wstępnej obróbce kulinarnej to tylko niektóre ze zmian, które już wkrótce zostaną wprowadzone we wszystkich supermarketach Stokrotka. Budowę rozpoznawalności marki pod nowym hasłem „Zakupy jak z płatka" będą wspierać nowi reprezentanci (brand heroes) - rodzina Krotków pełniąca rolę przewodników w sklepach. Zarząd supermarketów Stokrotka rozpoczął już kolejne prace związane z dalszym intensywnym rozwojem sieci. Wśród nich jest również opracowanie i wdrożenie systemu franczyzy, który będzie stwarzał dodatkowe możliwości zwiększenia liczby placówek pod marką Stokrotka. Otwarcie pierwszych sklepów franczyzowych zaplanowane jest na koniec 2013 r.