O 12 placówek powiększyła się w czerwcu sieć Carrefour. Jedna z nich, działająca pod pomarańczowym logo Carrefour Express convenience została otwarta przy ulicy Nowy Świat 26 w Warszawie. Nowoczesna placówka dostosowana jest do specyfiki reprezentacyjnego deptaku stolicy oraz potrzeb klienta w centrum dużego miasta. - Polski konsument cały czas się zmienia, zmieniają się także jego potrzeby i zwyczaje zakupowe. Nasze „pomarańczowe" sklepy są reakcją na te zmiany. Placówki powstają w największych polskich miastach, takich jak np.: Warszawa, Kraków czy Wrocław - mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska. Sklepy Carrefour Express z pomarańczowym logo to typowo miejski, rozwijany od dwóch lat, koncept o powierzchni do 100 metrów kwadratowych. Asortyment jest w nich przystosowany do zaspokojenia bieżących potrzeb, wprowadzono również sprzedaż potraw na wynos. Nowe placówki sieci Carrefour Express i Globi (dedykowane małym miastom i obszarom wiejskim) pojawiły się w czerwcu nie tylko w Warszawie, lecz także w Krakowie, Katowicach, Zawichoście, Zagrodnie, Kijewie Królewskim, Nekli, Konstantynowie i Garwolinie.