Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
piątek, 28 czerwca 2013
Szkolna akcja Chaty Polskiej

Zdrowa lekcja w Szkole Podstawowej nr 1 w Kożuchowie, która odbyła się we wtorek 25 czerwca, była ostatnim przed wakacjami spotkaniem Chaty Polskiej z dziećmi z klas pierwszych szkół podstawowych. Po dwumiesięcznej przerwie akcja wraca do szkół z nowymi pomysłami, partnerami i pomocami edukacyjnymi.

„Uwaga, z jaką dzieci przysłuchują się naszym słowom, ich aktywny udział w zajęciach i ciepłe słowa ze strony kadry pedagogicznej, dają nam poczucie, że zdrowe lekcje są potrzebne, ale też i interesujące dla dzieci" - mówi Katarzyna Łazarowicz, PR i marketing manager z Chaty Polskiej.

Scenariusz lekcji o zdrowym żywieniu  oparty jest na podstawie przygotowanej specjalnie na potrzeby akcji książeczki edukacyjnej pt: O odważnym rycerzu Białku, złym smoku Fastfudzie i mądrej księżniczce Piramidce. Pod bajkowym pretekstem w książeczce przedstawiona została podstawowa wiedza na temat piramidy żywieniowej, a fragmenty tekstu przeplatane są tematycznymi zadaniami, kolorowankami i łamigłówkami do samodzielnego wykonania przez dzieci. Specjalną atrakcją prowadzonych w szkołach lekcji są także naukowe doświadczenia.

„Tuż po wakacjach ponownie startujemy ze zdrowymi lekcjami. Zgłosili się do nas kolejni producenci żywności z zapytaniem o możliwość dołączenia do akcji, szykujemy także nowe, jeszcze bardziej atrakcyjne dla dzieci pomoce naukowe" - zapowiada Katarzyna Łazarowicz.  Akcję na bieżąco śledzić można na stronie www.chatapolska.pl/zdrowie, tam także znajduje się elektroniczna wersja książeczki edukacyjnej.

Szkolne lekcje to element akcji „Chata w zdrowie bogata", skierowanej do wszystkich klientów sieci sklepów. Konsultantem merytorycznym akcji jest dyplomowana dietetyk Monika Frank z poradni MojDietetyk.pl. Patronat medialny nad akcją objęło pismo poświęcone zdrowemu odżywianiu się Food Forum. Sponsorami akcji są firmy Nordis, Maspex, Lubella i Danone.

Galeria