Pragnienia i potrzeby - to hasło nowej kampanii reklamowej Rossmanna. Firma zdecydowała się na nowo zaprezentować swój wizerunek. Kampania ruszyła 23 maja, dokładnie w dniu 20 urodzin Rossmanna w Polsce. Składa się na nią kilka charakterystycznych spotów reklamowych. Bohaterami reklamy są: kobieta, mężczyzna, dziecko, nastolatka i para turystów. Ostatni spot łączy sceny ze wszystkich wcześniejszych. Rossmann chce w ten sposób podkreślić, że jest otwarty na klientów ze wszystkich grup społecznych. Oryginalna choreografia, stylizacje i kostiumy występujących osób tworzą wyjątkową oprawę spotów. Motywem muzycznym reklamy jest światowy przebój Roya Orbisona „You Got It". Logo firmy Rossmann ma dwa kolory: biały i czerwony, które symbolizują oczekiwania klientów. Ognistoczerwony to ukryte pragnienia, natomiast biały pokazuje codzienne potrzeby. Na planie filmowym wszystkich sześciu spotów obok 130 członków ekipy, wystąpiło ponad 30 aktorów oraz 50 statystów i kaskaderów.