Z okazji 15-lecia obecności w Lublinie, E.Leclerc przygotował szeroko zakrojoną kampanię promocyjną pod hasłem „Szybko zleciało". W skierowanej do klientów akcji do wygrania jest 260 cennych nagród o łącznej wartości niemal 400 tys. zł. Odbyły się już 3 losowania, w których udział wzięło ponad 40 tys. kuponów.
Przez pierwsze 2 tygodnie, od 21 marca do 4 kwietnia, kampania miała charakter teaserowy. W pięciu lokalizacjach na terenie Lublina umieszczono skrzynie o tajemniczej zawartości. Informacje o akcji można było znaleźć na billboardach w całym mieście oraz na stronie internetowej www.szybko-zlecialo.pl, odliczającej czas do ujawnienia zawartości pierwszej z nich. Od tego momentu, co tydzień otwierane były kolejne skrzynie z nagrodami, a na fanpage'u akcji 1536 fanów zaangażowało się w zgadywanie, co w nich jest.
Do tej pory rozlosowano 3 nagrody tygodnia i 75 nagród partnera, wśród nich motorówkę, zestaw Apple i bon na 10 000 zł do zrealizowania w sklepie E.Leclerc. W najbliższym losowaniu będzie można wygrać weekend w Paryżu i 1000 euro kieszonkowego. Aby wziąć w nim udział, należy zrobić zakupy w jednym z lubelskich hipermarketów za minimum 50 zł, a następnie wypełnić kupon i wrzucić go do urny w sklepie. Paragon można też zarejestrować na stronie internetowej konkursu.
Filarem pierwszego etapu kampanii były działania on-line, m.in. tworzenie społeczności na fanpage'u akcji w serwisie Facebook, emisja spotu teaserowego na You Tube, buzz marketing czy reklama internetowa. Spot był również pokazywany w lokalnej telewizji oraz w kinach. W drugim etapie kampanii głównymi kanałami komunikacyjnymi akcji są radio, prasa, firmowe gazetki, a także materiały promocyjne umieszczone w sklepach. Do informacji o przebiegu akcji służą też narzędzia on-line, reklama, kampania adwords oraz mailing.
E.Leclerc posiada w Lublinie dwa sklepy. Pierwszy hipermarket powstał 15 lat temu przy ul. T. Zana, a pięć lat później kolejny, przy ul. Turystycznej. Z okazji 15-lecia obecności marki w mieście oba hipermarkety zorganizowały akcję „Szybko zleciało", która jest pierwszą tak nietypową promocją. Za realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Vena Art.