POLOmarket zmienił się w sferze wizualnej - logotyp uzyskał nowy kształt. Zgodnie z obowiązującymi trendami liczba kolorów w logo firmy została zredukowana. Podstawową barwą sieci jest kolor czerwony, na jego tle widnieje biały logotyp z żółtym półokręgiem w tle, który kojarzy się ze słońcem. Kolory biały i czerwony nawiązują do polskich korzeni firmy POLOmarket. Hasło „Mój ulubiony" jest ukłonem w stronę wszystkich utożsamiających się z siecią Klientów i wprost odnosi się do misji sklepów POLOmarket. Nowe, obowiązujące od 17 kwietnia br. logo będzie pojawiać się na wszystkich materiałach reklamowych sieci POLOmarket.
Jednocześnie trwają prace nad projektem zmian w obrębie sali sprzedaży. Sklepy docelowo staną się bardziej przestronne, przyjazne dla klientów i nowoczesne. Wszystkie zmiany będą służyły podnoszeniu komfortu zakupów i standardów obsługi oraz wpłyną pozytywnie na aspekt wizualny sieci. Niebawem zostanie otwarty 400 POLOmarket, z modelowo wdrożonymi rozwiązaniami nowego systemu identyfikacji wizualnej.