W I kwartale bieżącego roku do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan przystąpiło ponad 110 nowych placówek handlowych. Wśród nich było 6 supermarketów oraz ponad 35 dużych sklepów. Na koniec marca liczba placówek handlowych zrzeszonych w sieci Lewiatan wynosiła 2753, wśród których było 227 supermarketów, blisko 1100 dużych sklepów, około 1400 placówek średniej wielkości oraz mniej niż 95 małych sklepów. Nowe supermarkety Lewiatana zostały uruchomione w Kutnie, Płocku, Wieliczce, Legionowie, Stoku Lackim oraz w Czechowicach Dziedzicach. Polska Sieć Handlowa Lewiatan proponuje franczyzobiorcom bardzo atrakcyjną formułę współpracy, umożliwiającą uzyskanie szeregu korzyści przy zachowaniu podmiotowości i niezależności prowadzonej działalności gospodarczej. Poza atrakcyjnymi warunkami zakupu towarów u dystrybutorów, Lewiatan oferuje bogaty portfel kontraktów handlowych, które w znaczący sposób uatrakcyjniają warunki handlowe i tym samym zwiększają przychody oraz rentowność sklepu. Niewątpliwym atutem sieci jest też szeroki asortyment produktów marki własnej w cenach istotnie niższych od produktów brandowych. Ponadto w zakresie usług dla franczyzobiorców Lewiatan zapewnia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej oraz preferencyjne warunki wielu innych umów okołobiznesowych (np. dotyczących obsługi bankowej, ubezpieczeń majątkowych i pracowniczych, telefonii komórkowej czy dostaw energii). Dla franczyzobiorców Lewiatana zostały przygotowane także liczne interesujące projekty, jak na przykład program szkoleniowy dla właścicieli i pracowników placówek handlowych, pomoc w aranżacji i wizualizacji sklepu czy projekt optymalizacji asortymentu. Sklepy należące do Lewiatana mogą ponadto liczyć na szerokie wsparcie marketingowe (gazetki promocyjne, akcje plakatowe, billboardowe, konkursy, etc.) oraz na cykliczne kampanie reklamowe w mediach ogólnopolskich i regionalnych (w telewizji, radiu, prasie).