Menu główne
Handlowiec 12.2020
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
środa, 01 czerwca 2011
Nowe wyzwania w Hoop Polska

Rusza program szkoleniowy, który przygotuje pracowników Hoop Polska do realizacji ambitnych celów,  jakie firma stawia sobie na najbliższe lata. Strategia Hoop Polska zakłada  w ciągu następnych kilku lat uzyskanie pozycji jednego z trzech największych graczy w każdej z kategorii napojów bezalkoholowych na rynku.

-  Aby osiągnąć nowe cele,  nadszedł czas na kompleksowe efektywne działania - mówi Prezes Martin Mateáš. - Dlatego uruchamiamy projekt szkoleniowy, który od teraz do kwietnia 2013 r. obejmie ponad 600 pracowników ze wszystkich działów i zakładów Hoop Polska.

Pracownicy zakładów produkcyjnych będą się uczyć, jak lepiej koncentrować się na celach i sprawniej zarządzać czasem pracy oraz podnosić jakość współpracy w zespołach. Trening handlowców będzie skoncentrowany na kompetencjach negocjacyjnych oraz nastawieniu na klienta. Pracownicy administracji będą rozwijać swoją orientację na cele, a marketing -  kreatywność i myślenie koncepcyjne.

- Projekt szkoleniowy zakrojony na tak szeroką skalę to szansa nie tylko dla firmy, ale dla każdego z jej pracowników - mówi Dyrektor Personalny Hoop Polska Katarzyna Gutmańska. - Nowe umiejętności ułatwią pracownikom realizację ich indywidualnych celów i wyznaczonych zadań, ściśle związanych ze strategią i wizją firmy.

Szczególne miejsce w projekcie zajmują pracownicy, którzy przekroczyli wiek 45 lat. Będą mogli skorzystać z indywidualnego doradztwa zawodowego, które ułatwi im czerpanie satysfakcji z pracy i pozostanie aktywnymi zawodowo, tak długo jak zechcą.

W zakładach produkcyjnych w Grodzisku Wielkopolskim, Bielsku Podlaskim  i Kutnie rozpoczął się właśnie projekt badawczy (seria indywidualnych wywiadów), który pozwoli zidentyfikować potrzeby rozwojowe pracowników po 45 roku życia. Raport z badania zostanie opublikowany w  miesiącach letnich.

W maju i czerwcu br. rozpoczną się szkolenia dla pracowników zakładów produkcyjnych. Tuż po wakacjach szkoleniami zostaną objęci pracownicy Działu Sprzedaży.

- Pierwszych rezultatów szkoleń w zakładach produkcyjnych spodziewamy się już pod koniec wakacji - mówi Małgorzata Kosińska-Wencław, odpowiedzialna za projekt w firmie Hoop Polska - Będziemy badać zmiany  w sposobie działania przeszkolonych pracowników i  poprawę  wskaźników biznesowych.

Projekt szkoleniowy jest współfinansowany przez Europejski Fundusz Społeczny. Szkolenia prowadzą dla Hoop Polska firmy DOOR Group oraz ISB Consulting.