Carrefour Polska nieustannie pracuje nad rozwojem sieci sklepów franczyzowych. W marcu otwartych zostało trzynaście nowych placówek w różnych regionach kraju. Otwarto m.in. trzecią placówkę w Gdańsku, gdzie sieć zadebiutowała zaledwie miesiąc temu. Nowe sklepy Carrefour Express mini-market, Carrefour Express convenience oraz Globi powstały także między innymi w Kielcach, Zgłobieniu, Lądku Zdroju i Krakowie.
Carrefour ze swoimi franczyzobiorcami rozwija sieć sklepów w trzech formatach. Format mini‑market (z zielonym logo) to sklepy o powierzchni sprzedaży od 100 m² do 500 m². Koncept ten stosuje się do lokalizacji zarówno miejskich, jak i wiejskich. Format convenience (z pomarańczowym logo) przeznaczony jest dla lokalizacji typowo miejskich. Sklepy charakteryzują się powierzchnią sprzedaży od 50 m² do 100 m² oraz pełną samoobsługą. Ostatnim formatem jest Globi - format małych sklepów, które zlokalizowane są głównie w małych miejscowościach.