W Łodzi otwarto 1800. sklep ODIDO. Od początku br. sieć stworzona przez Makro Cash & Carry Polska powiększyła się o ponad 130 placówek.
Od wejścia ODIDO na polski rynek mijają dwa lata. Sieć nie zwalania tempa rozwoju - 1800. placówka otwarta została w centrum Łodzi. Jej właściciel - Wojciech Michalak to detalista, który w sumie zarządza 3 sklepami ODIDO. Najnowszy działa przy ul. Tuszyńskiej. Klientów przyciąga do siebie nie tylko świeżymi produktami najwyższej jakości, ale także kącikiem kawowym i stoiskiem z hot-dogami - na pomysł wstawienia ich do sklepu wpadł sam właściciel.
Otwarcie 1800. ODIDO poprzedziły długie rozmowy detalisty z zespołem konsultantów MAKRO oraz wielotygodniowy remont lokalu. W efekcie łódzka placówka to nowoczesny sklep, stworzony z dużą dbałością o szczegóły, w tym optymalne ustawienie kas czy poszczególnych stoisk. Prócz ciągłego wsparcia biznesowego, właściciel placówki korzysta też regularnie z bezpośrednich dostaw towaru z hali MAKRO - oferty dedykowanej wszystkim franczyzobiorcom ODIDO.
Do sieci ODIDO mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym pragną zachować dużą niezależność. Detaliści mają do swojej dyspozycji nie tylko profesjonalne usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w MAKRO, dostęp do tańszych źródeł energii, czy atrakcyjne warunki zakupu produktów sygnowanych markami Fine Food, Aro i Fine Dreaming, ale także szerokie wsparcie marketingowe - reklamy telewizyjne i prasowe, bezpłatne gazetki promocyjne ODIDO oraz wsparcie przy otwarciu placówki. W 2012 roku uruchomiony został również system dostaw do sklepów sieci ODIDO, który jest systematycznie rozwijany.