Targi Firm FMCG to zupełnie nowy, pionierski projekt Samorządu Studentów Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. 25 i 26 lutego br. na Auli Spadochronowej SGH studenci i inni odwiedzający Targi, a wśród nich wybrani studenci z uniwersytetów ekonomicznych z całej Polski, mogli zapoznać się z branżą FMCG, jej największymi graczami, ich ofertą, a także z możliwościami pracy w firmach FMCG. Targi były również okazją, by wziąć udział w różnorodnych warsztatach i case studies m.in.: Unilever Polska - „Wybór strategii dla marki w świetle jej wpływu na rachunek wyników", Makro - „Globalny świat - globalne relacje... czyli o kompetencjach międzykulturowych" czy Kompania Piwowarska - „...jak piwa warzenie przekłada się na półkowe ustawienie...". Lepszemu poznaniu i promocji branży FMCG służył również otwarty panel dyskusyjny „Konsumencie, jak walczy się o Twój koszyk? Branża FMCG od kuchni w czasach spadającej konsumpcji", skłaniający do głębszej analizy problemów i wyzwań stojących przed firmami FMCG. Panel był również znakomitą okazją do dyskusji.