Menu główne
Handlowiec 03/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 12 lutego 2013
intermarche

Wyroby wędliniarskie, wyrabiane w supermarketach Intermaché w Goleniowie, Ostrowie Wielkopolskim oraz Świdnicy, zwyciężyły w I Ogólnopolskim Konkursie Wędliniarskim „Kryształowy Tasak", zorganizowanym przez Dyrekcję Handlową Intermarché. Zgłoszone produkty oceniane były przez przedstawicieli organizacji branżowych oraz znanych kucharzy.

Laureaci konkursu, skierowanego do kierowników działów rozbioru prowadzących wędzarnie w obrębie supermarketów Intermarché, ogłoszeni zostali 11 lutego podczas uroczystej Gali Wędliniarskiej w Warszawie. Wśród zwycięzców znalazły się sklepy Intermarché z trzech miejscowości: supermarket ze Świdnicy nagrodzony został za produkt o nazwie „kiełbasa prezesa", z Ostrowa Wielkopolskiego za „szynkę staropolską", a z Goleniowa za „pasztet mięsny pieczony".

-Konkurs spotkał się z ogromnym zainteresowaniem producentów wyrobów wędliniarskich wytwarzanych na terenie naszych sklepów. W sumie zgłoszono ponad 140 produktów -podkreśla Krystyna Koniarek-Dymecka, Dyrektor Departamentu Produktów Świeżych sieci Intermarché. -Jakość ocenianych produktów była bardzo wysoka, dlatego też wybór zwycięzców w poszczególnych kategoriach nie był łatwy.

Wszystkie produkty zgłoszone do konkursu musiały spełniać odpowiednie normy jakościowe. Komisja konkursowa oceniała produkty w następujących kategoriach: kiełbasa cienka według własnej receptury, kiełbasa śląska, kiełbasa biała, klasyczna wędzonka świąteczna oraz pasztet pieczony. Przy wyborze najlepszych produktów jury brało pod uwagę ich skład, wygląd zewnętrzny, jak również wygląd w przekroju oraz smak. W składzie komisji konkursowej znaleźli się przedstawiciele sieci Intermarché, programu „Doceń polskie" i organizacji branżowych, a także znani kucharze z Fundacji Klubu Szefów Kuchni. Zwycięzcy otrzymali nagrody pieniężne, ale przede wszystkim możliwość wprowadzenia produktów opracowanych według własnych receptur do pozostałych sklepów sieci Intermarché.

-Dzięki temu będziemy mogli dostarczać klientom całej naszej sieci najlepsze wyroby wędliniarskie, które produkowane są według sprawdzonych przepisów. Zależy nam bowiem na stałym podnoszeniu jakości wyrobów dostępnych we wszystkich naszych supermarketach - dodaje Krystyna Koniarek-Dymecka.

Najlepsze wyroby wędliniarskie promowane będą również w telewizyjnej kampanii reklamowej sieci Intermarché.

Wśród patronów konkursu znalazło się Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, UPEMPI, Fundacja Klub Szefów Kuchni oraz Ogólnopolski Program Promocyjny „Doceń polskie". Z kolei patronat nad Galą Wędliniarską objęła Polska Izba Handlu, UPEMPI, Stowarzyszenie Rzeźników Polskich, Krajowa Rada Drobiarstwa, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy RP, a także Fundacja KSK.

Galeria