Carrefour wdrożył program lojalnościowy dla klientów franczyzowych sklepów Carrefour Express. Program „Premiujemy Twoje zakupy" dostępny jest w wybranych sklepach Carrefour Express. Klienci mogą otrzymać w kasie specjalną „Kartę Klienta", która wydawana jest gratis po zrobieniu zakupów za określoną kwotę.
Karta Klienta wydawana jest na życzenie w blisko 150 sklepach Carrefour Express na terenie całego kraju. Klient odbiera ją bezpłatnie w kasie po dokonaniu zakupów za kwotę minimalną (w zależności od placówki - 15-30 złotych). Za zakupy w Carrefour Express, posiadacze Karty Klienta nagradzani są punktami według przelicznika: 1 wydana złotówka = 1 punkt, po przekroczeniu kwoty minimalnej za zakupy. Po zebraniu odpowiedniej liczby punktów Klienci mogą kupić wybrane produkty z aktualnej kolekcji Carrefour w promocyjnych cenach - rabaty sięgają aż 70%.
Od 23 stycznia klienci mogą kupić w promocyjnej cenie zastawę stołową niemieckiej firmy Kahla. W skład kolekcji wchodzą miseczki śniadaniowe, filiżanki oraz zestawy talerzy i półmisków. Od 1 marca do wyboru będą także sztućce Schulte-Ufer.
- Polacy pokochali programy lojalnościowe. Z najnowszych badań ARC Rynek wynika, że korzysta z nich niemal 50 proc. z nas. „Premiujemy Twoje zakupy" to cieszący się coraz większą popularnością program lojalnościowy, z którego mogą skorzystać klienci sklepów franczyzowych Carrefour Express. Klienci docenili nasz nowy program lojalnościowy. Produkty, które oferowaliśmy w pierwszej odsłonie programu cieszyły się bardzo dużą popularnością - mówi Francois Vincent, Dyrektor rozwoju franczyzy Carrefour Polska.
Informacje o cenach produktów, ilości punktów niezbędnych do zakupu towarów z rabatem oraz datach sprzedaży aktualnej kolekcji w poszczególnych sklepach znajdują się na stronie www.carrefour.pl w zakładce Carrefour Franczyza oraz w sklepach Carrefour Express biorących udział w programie.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat, firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce, Carrefour rozwija dwa koncepty sklepów franczyzowych: Carrefour Express Mini Market z zielonym logo - sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Ich wyróżnikiem jest bogaty asortyment oraz bardzo atrakcyjne ceny oraz Carrefour Express Convenience z pomarańczowym logo - sklepy samoobsługowe, przeznaczone dla lokalizacji typowo miejskich. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100m². Sklepy te oferują dodatkowe usługi np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowanie telefonu. Obecnie w Polsce działa już ponad 300 sklepów franczyzowych. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju i otwierać ponad 200 sklepów rocznie.