W sieci Hitpol przeprowadzany jest remodeling w zakresie wizualizacji wewnętrznej i zewnętrznej. Działania te mają na celu stworzenie nowoczesnego, a zarazem rodzinnego wizerunku sklepów, gdzie klient będzie czuł się komfortowo i bezpiecznie. Odświeżona wizualizacja ma ułatwić i uprzyjemnić zakupy, a także poruszanie się po każdym ze sklepów.
Od końca listopada ubiegłego roku zmiany są wprowadzane w nowo dołączanych sklepach. Są one także wdrażane w pozostałych sklepach sieci i cieszą się aprobatą partnerów.
Sklepy Hitpol posiadają odświeżoną wizualizację wewnętrzną, na działach: mięsa-wędliny-sery; owoce-warzywa; nabiał; pieczywo; mrożonki i alkohole. Tablice branżowe zostały podzielone kolorystycznie i wykonane wg schematu: główna tablica branżowa oraz znajdujące się poniżej mniejsze tabliczki stworzone według zasady: atrakcyjne zdjęcie i hasło zwracające uwagę na wysoką jakość produktów znajdujących się na półkach.
Sieć do końca br. planuje zakończyć retusz działów, wzbogacając je o spójne działające ogniwa, przyczyniające się do stworzenia wspólnej wizji sklepów w pełni zaspokających konsumenckie potrzeby. Następnym etapem jest stworzenie modelowego wzoru strefy dekompresji i strefy przy kasowej, czyli punktów strategicznych wpływających na sprzedaż.