Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
wtorek, 15 stycznia 2013
odido

Sieć sklepów osiedlowych ODIDO zakończyła rok 2012 z wynikiem 1667 otwartych placówek.

Półtora roku po wejściu na rynek sieć ODIDO liczy 1667 otwartych sklepów. W samym 2012 roku przystąpiło do niej 967 placówek na terenie całego kraju. - Świętując w połowie grudnia otwarcie 1500. sklepu ODIDO w Orzeszu nie spoczęliśmy na laurach. Ostatnie dwa tygodnie 2012 roku były dla nas bardzo intensywne - otworzyliśmy w tym czasie ponad 160 placówek ODIDO - mówi David Antunes, Dyrektor Operacyjny MAKRO Cash & Carry. - Dziś z dumą mogę powiedzieć, że sklepy sieci ODIDO zajmują prawie 110 000 m² łączonej powierzchni sprzedaży. Mam nadzieję, że w 2013 roku będzie ona systematycznie rosnąć - dodaje Antunes.

Sieć sklepów ODIDO działa na polskim rynku od wiosny 2011 roki i już zdobyła  zaufanie polskich konsumentów, co potwierdzają wyniki badania „Shopping Mission", przygotowanego przez agencję badawczą Him!Research&Consulting. Konsumenci szczególnie cenią placówki ODIDO za ich dogodną lokalizację, przyjazną obsługę i świeży asortyment. Rezultaty badania potwierdzają również wysoką świadomość marki sieci. Mając do wyboru sklep ODIDO i niezależny sklep, co czwarty konsument chętniej wybiera ten pierwszy. Podobnie wypada porównanie wartości koszyka zakupowego, który większy jest w placówkach sieci ODIDO.

Do sieci ODIDO mogą przystąpić właściciele zarówno małych, jak i większych sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego MAKRO, a przy tym pragną zachować dużą niezależność. Właściciele sklepów mają do swojej dyspozycji nie tylko profesjonalne usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w MAKRO, dostęp do tańszych źródeł energii, czy atrakcyjne warunki zakupu produktów sygnowanych markami Fine Food, Aro i Fine Dreaming, ale także szerokie wsparcie marketingowe - reklamy telewizyjne i prasowe, bezpłatne gazetki promocyjne ODIDO oraz wsparcie przy otwarciu placówki. W 2012 roku uruchomiony został również system dostaw do sklepów sieci ODIDO, który jest systematycznie rozwijany.