29 listopada br. w Hotelu NH Poznań odbyły się warsztaty franczyzowe Carrefour. Patronat nad spotkaniami objęła Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, a patronat w województwie pomorskim objęła także Wielkopolska Izba Przemysłowo-Handlowa.
Warsztaty Carrefour skierowane są do przedsiębiorców oraz właścicieli małych sklepów spożywczych, którzy chcą otworzyć własny biznes na zasadach franczyzy. Dyskusję poprowadzili m.in.: Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska, oraz Marek Lipka, Dyrektor Operacyjny Franczyzy Carrefour Polska. Sytuację regionalną opisał Romuald Gulczyński, Członek Zarządu Wielkopolskiej Izby Przemysłowo-Handlowej.
- Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój i sukces biznesu. W modelu Carrefour zapewniamy partnerowi narzędzia do bieżącej analizy wyników sprzedaży oraz pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie rozwoju biznesu - mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska.
Obecnie działa już ponad 270 sklepów z logo Carrefour Express, a co miesiąc otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. W roku 2012 Carrefour planuje otworzyć w sumie ponad 200 sklepów osiedlowych. W kolejnych latach zamierza utrzymać tempo otwarć ponad 200 sklepów rocznie.