Tylko w ostatnich tygodniach oddano do dyspozycji klientów 12 nowych sklepów Carrefour Express, m.in. w Karczewie, Lesznie, Wieżowicach, Strawczynie, Warszawie i Lublinie. Nowe sklepy powstają w całym kraju - na terenach wiejskich oraz w dużych i małych miastach, co potwierdza uniwersalność i elastyczność modelu franczyzowego Carrefour.
- Prawdziwa franczyza to przede wszystkim wsparcie silnej marki, przemyślany koncept sklepu, dobrze dobrany asortyment oraz stałe doradztwo w prowadzeniu sklepu przez cały okres trwania umowy. Choć franczyzę rozwijamy od trzech lat, to liczba sklepów zbliża się już do 300. Pokazuje to, jak skuteczny jest nasz system - mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy i Członek Zarządu Carrefour Polska.
Koncept, który proponuje Carrefour dostosowany jest nie tylko do wymagań klientów, ale też partnerów biznesowych. Franczyzobiorcy Carrefour otrzymują dostęp do know-how, które wynika z wielu lat doświadczeń Carrefour w branży handlu. Model franczyzowy Carrefour kompleksowo wspiera właścicieli sklepów w codziennej działalności.
Więcej informacji na temat współpracy franczyzowej z Carrefour można uzyskać, uczestnicząc w cyklu Paneli Dyskusyjnych organizowanych przez Carrefour pod patronatem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Spotkania mają miejsce w całej Polsce. Najbliższe terminy to: 7 listopada - Kraków, 13 listopada - Rzeszów, Gdańsk - 22 listopada i Poznań - 29 listopada.
Na spotkaniu w Gdańsku gościem specjalnym Panelu będzie Robert Gwiazdowski, doradca ds. rynku i gospodarki z Centrum im. Adama Smitha.
Obecnie, w Polsce działa już blisko 270 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express. W roku 2012 planowane jest otwarcie w sumie ponad 200 sklepów osiedlowych. W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać kontynuować dynamiczny rozwój i wraz z partnerami franczyzowymi otwierać ponad 200 sklepów rocznie.