25 października br. Grupa Muszkieterów otworzyła kolejne dwa supermarkety Intermarché pod szyldem Super. Tym samym do Grupy należy już 260 sklepów spożywczych Intermarché i typu „dom i ogród" Bricomarché oraz 40 stacji paliw.
Nowe supermarkety Intermarché zostały otwarte w Rudzie Śląskiej (woj. śląskie) oraz w Ozorkowie (woj. łódzkie). Oba Intermarché są zarejestrowane w miejscowych urzędach, co oznacza że tam są płacone wszystkie podatki.
Intermarché specjalizuje się w produktach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał czy mięso.
Obie placówki oferują mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku.
W sklepach znajdują się również wędzarnie, dzięki czemu klienci mogą zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych,
z których już ponad 1.300 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości oraz docenionych w plebiscycie „Doceń Polskie". Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Produkty własne Grupy Muszkieterów są tańsze od marek konkurencyjnych średnio o 20%. Klienci mają również do wyboru szereg produktów ekologicznych, bio oraz delikatesowych z Francji. Łącznie w asortymencie każdego nowego Intermarché jest około 16.000 artykułów.
„W Intermarché w Ozorkowie klienci będą mogli w jednym miejscu zakupić towary przemysłowe jak
i spożywcze, przede wszystkim świeże pieczywo oraz wędliny pochodzące z własnej wędzarni. Zależy nam, aby wprowadzić na lokalny rynek nową jakość robienia zakupów - blisko, tanio i przyjemnie"- podsumowała Marta Chętnik, właścicielka Intermarché w Ozorkowie.
Intermarché Super w Rudzie Śląskiej ma 1195 m2, a uruchomiony w Ozorkowie 1203m2 powierzchni sprzedaży. Zakupów można dokonać w sześciu kasach liniowych oraz w kasie głównej. W każdym z nich zatrudnionych jest co najmniej 50 osób.
Obok każdego z nich znajduje się parking, na co najmniej 100 samochodów. Otwarciu nowych sklepów towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów.