Menu główne
Handlowiec 09/2024
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
poniedziałek, 15 października 2012
intermarche

Sieć supermarketów Intermarché jest głównym partnerem handlowym kampanii społecznej „Sekrety życia", której sponsorem jest firma Mokate. Kawy Mokate Cappuccino w torebkach, oznaczone logotypem akcji „Sekrety Życia", są już na półkach sklepowych Intermarché. Sieć Intermarché od lat włącza się w działania społeczne. To jeden z punktów Karty Muszkieterów, którą podpisują wszyscy przedsiębiorcy, otwierający sklepy pod marką Intermarché. Muszkieterowie wspierając „Sekrety życia" udowadniają ponownie, że zdrowie kobiet w Polsce nie jest im obojętne. Kampania ta idealnie wspiera organizowaną od 5 lat akcję „Muszkieterowie dla Polek", podczas której mieszkanki miast, gdzie znajdują się supermarkety Intermarché i Bricomarché mogą wykonać badania mammograficzne oraz dowiadują się, jak ważna jest profilaktyka raka piersi. W sklepach Intermarché klienci znajdą wyczerpujące informacje o samej akcji i „sekretach życia" gwiazd, które są ambasadorkami kampanii społecznej zorganizowanej na rzecz Federacji Stowarzyszeń „Amazonki". Ideą akcji „Sekrety Życia jest profilaktyka i zwiększenie świadomości Polek na temat własnego zdrowia i życia. Kampania opiera się na przekazie „Jeśli nie zadbasz o siebie, nie pomożesz innym" i tłumaczy, że zdrowie jest aspektem, do którego powinno się podejść nie tylko w wymiarze osobistym, ale także rodzinnym, społecznym. Akcja zachęca kobiety do większego zainteresowania własnym zdrowiem, ale też zwrócenia uwagi na własne marzenia, namawia do pozytywnego myślenia i przejęcia kontroli nad swoim życiem. Propaguje wizerunek kobiety nowoczesnej, mądrej i świadomej własnych możliwości, która w równym stopniu dba o siebie, co o całą rodzinę. Akcja skierowana jest do wszystkich kobiet z całej Polski, bez względu na wiek i miejsce zamieszkania.