Menu główne
Handlowiec 12/2023
slajd 1
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Tytuł po raz pierwszy ukazał się w 1923 roku
Aktualności
czwartek, 18 października 2012
spar

Zbliżające się coraz większymi krokami otwarcie 100 sklepu SPAR było okazją do podsumowania działalności sieci i przedstawienia perspektyw rozwoju na najbliższe lata. Odbyło się to podczas konferencji zorganizowanej w hotelu Gołębiewski.

Wszyscy prelegenci byli zgodni co do tego, że przyjęty plan rozwoju sieci SPAR był krokiem w dobrym kierunku. Potwierdzeniem tego jest nie tylko rekordowa liczba sklepów, które zostaną otwarte w tym roku, ale również ich rosnąca rentowność.

- Ten dynamiczny rozwój był możliwy przede wszystkim dzięki połączeniu z Grupą Kapitałową Bać - Pol. To był główny sygnał do zintensyfikowania działań nad zdobyciem silnej pozycji na rynku - mówił Prezes SPAR Polska Wojciech Bystroń.

Zadowolenia ze współpracy nie krył również Prezes Zarządu Bać - Pol S.A. Leszek Bać, który podkreślił korzyści płynące ze współpracy z siecią o międzynarodowej renomie i znakomitych perspektywach rozwoju.

Wśród zadań, które będą realizowane w najbliższym czasie, mocno zaakcentowano wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, które nie tylko podniosą komfort zakupów, ale również są rozwiązaniami interesującymi dla franczyzobiorców.

- Chcemy jak najbardziej wykorzystać możliwości jakie niosą ze sobą najnowsze technologie. Dlatego będziemy pracować nad wprowadzeniem w naszych placówkach samoobsługowych kas, zamierzamy uruchomić radio internetowe i umożliwić klientom dokonywanie zakupów przez internet. Jestem przekonany, że takie działania umocnią naszą pozycję na rynku - wyjaśniał Wiceprezes SPAR Polska Andrzej Figiel.

Konferencję w Wiśle poprzedził udział sieci SPAR w zorganizowanych przez Bać - Pol  targach w Chorzowie. Wzięło w nich udział blisko 100 producentów i ponad 2.000 klientów detalicznych z obszaru Śląska i Małopolski Na stoisku sieci usytuowanym przy głównej alei prezentowano produkty marki własnej SPAR oraz produkty SPAR International, które sieć zamierza wprowadzić do swojej oferty w Polsce.

- Stoisko cieszyło się dużym powodzeniem nie tylko dlatego, że posiadało świetną lokalizację i charakterystyczną, rzucającą się w oczy kolorystykę. Zainteresowanie wzbudzały przede wszystkim produkty marki własnej a wiele osób pytało o warunki współpracy z naszą siecią. Myślę, że wśród osób, które gościliśmy u siebie jest wielu naszych potencjalnych franczyzobiorców - mówi Marzena Wilk Kierownik Rozwoju Sieci SPAR

Galeria