Ostatnie dwa lata sieci Słoneczko to okres szczególnie intensywnego rozwoju. Założona strategia zakładała otwieranie jednego sklepu tygodniowo. Plany te udaje się skutecznie realizować. W ubiegłym roku otworzono 47 placówki franczyzowe oraz 6 placówek własnych. Równie intensywny rozwój jest realizowany w tym roku. Do końca sierpnia do sieci przyłączyły się już 32 sklepy. Średnia powierzchnia sklepu Słoneczko wynosi 105 metrów kwadratowych a konsumenci w zależności od wielkości placówki mogą w niej znaleźć od 3 do 8 tysięcy produktów.
Ten dynamiczny rozwój jest efektem konsekwencji i determinacji Grupy Bać-Pol w realizowaniu strategii rozwoju, która zakłada bardzo intensywny rozwój zintegrowanych sieci detalicznych. Coraz większa liczba centrów dystrybucyjnych i rosnąca szerokość oferty artykułów spożywczych oferowanych w centrach dystrybucyjnych, przekłada się na coraz większe zainteresowanie ofertą sieci. Właśnie tam, gdzie oddziaływanie grupy Bać-Pol jest największe, sieć rozwija się najbardziej dynamicznie.
Ale to dopiero początek dynamicznego rozwoju sieci Słoneczko. Grupa poczyniła bardzo solidne przygotowania do zwiększenia tempa rozwoju sieci. Od przyszłego roku, czyli 2013, Słoneczko planuje uruchamiać jedną placówkę dziennie. Jej celem w perspektywie kilku lat będzie zbudowanie sieci składającej się z minimum 1.400 sklepów pod szyldem Słoneczko.