Sieć handlowa Spar, po kilku latach współpracy z żużlowcami klubu Falubaz Zielona Góra, została teraz głównym sponsorem klubu - zwycięzcy Ekstraligi w sezonie 2011. To jest efekt konsekwentnej realizacji globalnej strategii promowania marki Spar poprzez uczestniczenie w najważniejszych imprezach sportowych.
- Bardzo nas cieszy fakt, że doszliśmy do porozumienia z tak poważnym partnerem. Mamy świadomość wielu szans i korzyści, jakie się z tym wiążą dla obu stron - mówi Prezes Falubazu Robert Dowhan.
Zgodnie z podpisaną umową zmieniła się także nazwa stadionu Falubazu. Od ubiegłego tygodnia jego oficjalna nazwa to Spar Arena. Sieć będzie miała tym samym prawo do wykorzystywania wszelkich dostępnych na obiekcie nośników reklamowych.
- Podpisanie umowy z Falubazem to element kształtowania wizerunku marki SPAR oraz duży krok w kierunku tego, aby logo SPAR było pozytywnie kojarzone i rozpoznawalne w całej Polsce. Mamy świadomość roli sportu w tym zakresie. Dlatego konsekwentnie wspieramy zarówno imprezy rangi ogólnopolskiej jak i lokalnej - mówi Wojciech Bystroń, Prezes Zarządu SPAR Polska.